Skip to main content
Beantwoord

blokkade nogsteeds actief na betaling


Nadat ik me betaling had voltooid zou de blokkade die op me simkaart actief is opgeheven worden echter is dit nogsteeds niet gebeurt en zit ik sinds 21-07-2023 om 12:56 te wachten zodat die blokkade verdwijnt 

ik heb al meerdere keren mijn toestel aan en uit gedaan maar niks werkt en is de genoemde bedrag die vanuit t-mobile kwam ook volledig betaald (het is betaald via iDeal) 

zou graag willen dat iemand mij helpt om dit op te lossen

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @MickDenHaag 

Ik heb je in dit topic al van een reactie voorzien dus gaat dit topic op slot. Het is namelijk niet dat de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt met hetzelfde onderwerp.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22 juli 2023

Hallo @MickDenHaag 

Wanneer je in je My T-Mobile account kijkt staat daar alles als betaald dus er is geen openstaande bedrag meer?


  • is een Master Poster
  • 22 juli 2023

@Waqqas per ongeluk jou reactie als antwoord gezet ( ik zet ff een nieuwe topic open) maar nee er staan geen openstaande bedragen in mijn t-mobile account 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22 juli 2023

@MickDenHaag

Een nieuw topic openen is niet nodig, een moderator kan dit ongedaan maken en kijken waarom de blokkade niet is opgeheven.


  • is een Master Poster
  • 22 juli 2023

@Waqqas lees ik iets te laat achja twee topics twee keer zoveel kans op een antwoord ahahaha


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @MickDenHaag 

Ik heb je in dit topic al van een reactie voorzien dus gaat dit topic op slot. Het is namelijk niet dat de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt met hetzelfde onderwerp.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen