Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement afgesloten en opeens is mijn data op.

  • 14 oktober 2022
  • 5 reacties
  • 209 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb gisteren een nieuw abonnement afgesloten, vervolgens kreeg ik het probleem dat ik me opnieuw moest aanmelden bij het mobiele netwerk op het nieuwe toestel. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice en daarbij werd ontdekt dat de reden hier voor is dat mijn data op is. Waarnaar mijn vraag natuurlijk was, hoe kan mijn data in een dag op zijn. Daar kon geen antwoord op gegeven worden, het enige wat kon is dat ik zelf een MB-aanvuller zou kopen. Ik heb toen gevraagd of ze mij konden doorverbinden met de klachtenlijn. 

Dit kon ook niet omdat de klachtenlijn zich niet met dit soort klachten bezighoudt, en ik het dus via de website moet doen. Vervolgens ga ik op zoek naar een klachtenformulier en staat daar dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Ik ben al minstens 10 jaar klant en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik zo van het kastje naar de muur gestuurd ben. In het verleden werd er nog meegedacht in het oplossen van een probleem maar nu sturen ze mij liever een formulier op waarmee ik mijn abonnement kan opzeggen. 

Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen, anders voel ik mij inderdaad genoodzaakt om mijn abonnement op te zeggen. 

 

Beste antwoord door DVH

@Waqqas @CrisTien 

Dank voor jullie reacties. Ik zie inderdaad dat ik gisteren rond de 1500 mb heb verbruikt, in mijn vorige abonnement had ik 17000mb en nu 12000 mb nu staat er bij verbruik 0mb over van 10000 mb. Ingangsdatum van het nieuwe abonnement is gisteren.

 

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21666 reacties
  • 14 oktober 2022

Hallo @DVH 

Als je data werkelijk op is dan zou je het verbruik moeten zien in je My T-Mobile account of je zou het verbruik van data ook kunnen controleren via je telefoon instellingen bij gegevensverbruik. Kan je daar zien of je werkelijk je data hebt verbruikt?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 oktober 2022

@Waqqas 

De ingangsdatum van het abonnement is gisteren. Er staat in mijn online account inderdaad dat mijn data op is. Gisteren voor ik het nieuwe toestel heb opgehaald had ik nog genoeg data, maar bij ingang van de verlenging is dit opeen weg.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8063 reacties
  • 14 oktober 2022

@DVH  Toestel al een keer opnieuw opgestart?

Onder het kopje MEER  in je account staat verbruik per dag. Wat staat daar dan?

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21666 reacties
  • 14 oktober 2022

@DVH 

Maar dan kijk je dus gewoon in het overzicht? Via de app bijvoorbeeld druk eens op internet en beneden op bekijk verbruik per dag. In je telefoon instellingen bij gegevensverbruik is het verbruik iets nauwkeuriger.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 14 oktober 2022

@Waqqas @CrisTien 

Dank voor jullie reacties. Ik zie inderdaad dat ik gisteren rond de 1500 mb heb verbruikt, in mijn vorige abonnement had ik 17000mb en nu 12000 mb nu staat er bij verbruik 0mb over van 10000 mb. Ingangsdatum van het nieuwe abonnement is gisteren.

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen