Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-50 modem omruilen voor een T-56 die wifi 6 ondersteunt

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik zou graag mijn zyxel T-50 modem willen omruilen voor een zyxel T-56 die wel wifi 6 en WPA3 ondersteunt.

Is dit mogelijk?

mvg,

Nick

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Niick, welkom op onze community!

Dat is zeker mogelijk. Zou je voor mij alleen je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan zorg ik voor de T-56! Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 17 juni 2025

Dat is zeker mogelijk. Zou je voor mij alleen je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan zorg ik voor de T-56! Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 17 juni 2025

Is aangevuld. En thanks voor de snelle reactie.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 17 juni 2025

Dank ​@Niick, ik heb je direct een T-56 opgestuurd! Zodra deze verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 17 juni 2025
Tommie van Odido schreef:

Is aangevuld. 

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 17 juni 2025

Ik heb die 56, maar hij doet al dagen niets. Gereset, uit en aangezet, alles van de stroom. De juiste lampjes branden, maar ik krijg geen verbinding met de router. Hij is wel terug naar fabrieksinstelling, dus herkenbaar aan zijn oorspronkelijke naam achterop de router. Dat had ik eerst niet door. Helaas kan ik met het wachtwoord achterop de router niet verbinden. Balen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen