Skip to main content

Thuis veilig online vindt geen gekoppelde apparaten


goede dag .

 

De app heeft altijd gefunctioneerd maar sinds een week toont hij nul apparaten. Als ik de app opnieuw probeer te koppelen met de router dan krijg ik foutcode 0. Ik heb het modem al gereboot zonder resultaat. Ik krijg wel regelmatig notificaties van de app dat er iets geblokkeerd is, of dat een nieuw apparaat is verbonden, maar dat kan ik vervolgens niet bekijken omdat de app dus leeg blijft voor wat betreft apparaten. Er lijken geen connectieproblemen te zijn met apparaten, de WiFi doet het dus prima verder. Maar ik kan het niet beheren via de app. zelf als een factory rest en alles al gedaan.

 

mvg.

Uitgelichte reactie

15 april 2025

Hey ​@Hanscoenen1989, de app moet natuurlijk op een normale manier werken.

Ik kijk daarom graag met je mee. Zou je een screenshot van de app willen delen met de foutmelding? Als ik het dus goed begrijp was de app voorheen wel goed maar na een nieuwe installatie van de app werkt hij niet meer en krijg je nu de foutmelding? Zou je ook jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik een lijnmeting uitvoeren om te kijken of TVO wel goed staat. Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt!

23 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 15 april 2025

Hey ​@Hanscoenen1989, de app moet natuurlijk op een normale manier werken.

Ik kijk daarom graag met je mee. Zou je een screenshot van de app willen delen met de foutmelding? Als ik het dus goed begrijp was de app voorheen wel goed maar na een nieuwe installatie van de app werkt hij niet meer en krijg je nu de foutmelding? Zou je ook jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik een lijnmeting uitvoeren om te kijken of TVO wel goed staat. Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 15 april 2025

goede dag tommie .

 

 

ik heb mijn profiel bijgewerkt met mijn gegevens .

ik zie de aparaten niet in thuis veilig online app .

hier heb ik ook creenshot gemaakt voor je .

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 16 april 2025

Hey ​@Hanscoenen1989, bedankt voor de screenshots en het aanvullen van je gegevens.

Ik zie dat je hier al eerder contact over gehad hebt en onze technische dienst geeft aan dat alle apparaten wel beschermd worden en TVO actief is. Dus het lijkt een foutje van de app. Wat ik nog wel kan proberen is om een reprovisie uit te voeren op het modem, dit zorgt ervoor dat de licentie opnieuw verstuurd wordt, dan moet jij de app opnieuw installeren en het modem resetten. Hopelijk doet de app het dan wel. Zullen we dat uitproberen?  


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 16 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Hanscoenen1989, bedankt voor de screenshots en het aanvullen van je gegevens.

Ik zie dat je hier al eerder contact over gehad hebt en onze technische dienst geeft aan dat alle apparaten wel beschermd worden en TVO actief is. Dus het lijkt een foutje van de app. Wat ik nog wel kan proberen is om een reprovisie uit te voeren op het modem, dit zorgt ervoor dat de licentie opnieuw verstuurd wordt, dan moet jij de app opnieuw installeren en het modem resetten. Hopelijk doet de app het dan wel. Zullen we dat uitproberen?  

hey.

 

ja dat is goed laten we dat maar is proberen .

 

mvg hans


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 17 april 2025

Hey ​@Hanscoenen1989, helemaal goed. Ik heb een reprovisie uitgevoerd. Zou jij het modem willen resetten en de app opnieuw willen installeren? Hopelijk pakt de app hem dan weer! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 17 april 2025

Hoi .

 

Ik ga de stappen nu uitvoeren. .

 

Mvg hans .


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 17 april 2025

Hoi .

 

Ik heb de modena gereset en de app opnieuwe geïnstalleerd maar helaas zie ik de aparaten helaas nog steeds niet in de app staan .

 

 

 

Gr hans


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 24 april 2025

goede dag .

 

ik heb al een paasdagen al niet mee gehoort van deze probleem 

kwa thuisveilig online was is hier de status ervan .

 

mvg hans coenen


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 25 april 2025

Hey ​@Hanscoenen1989, ik had gehoopt dat dat zou werken! Ik denk dat dit verder een foutje is in de app zelf. Je apparaten worden namelijk gewoon netjes beschermd door TVO. Kan je eens een andere telefoon gebruiken om de app te installeren? Zie je daar wel de apparaten op terug? 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 25 april 2025

Hey.

 Y-as laats heb ik de app al geïnstalleerd om mijn anderen telefoon die ik nog thuis heb liggen daar op precies het zelfde probleem dan ik de apparaten niet zag . Het word is een keer tijd  dat het een keer opgelost gaat worden .

 

Mvg hans 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 april 2025

Hier al een paar maanden het zelfde probleem. Wel meldingen maar geen apparaten zichtbaar. In de mesch app zijn ze wel gewoon te zien. Ook hier de app al opnieuw geïnstalleerd, dus ik kijk graag even mee naar de oplossing. 

 

M.v.g. Jan.

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 28 april 2025

Goede morgen Jan.

 

Yes dit hebben we zeker afgedaan als 2 keer geprobeert ook op een anderen telefoon te instaleren. Precies het zelfde probleem .ik denk haast dat het aan de communicatie tussen het modem en de app is .

 

Mvg hans 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 2 juni 2025

Hey ​@Hanscoenen1989 & ​@J.Jonker, sorry voor mijn late reactie.

Ik heb wat meerdere voorbeelden verzameld en dit in 1 ticket doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen dit doorzetten naar F-Secure en die zullen die per klant moeten resetten. Daarna moet het opgelost zijn! 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 3 juni 2025

Hey ​@Hanscoenen1989 & ​@J.Jonker, ik krijg zojuist bericht dat F-Secure jullie gereset heeft. Zouden jullie de app opnieuw willen verbinden emt het modem? Dan zouden jullie de verbonden apparaten moeten kunnen zien. Laten jullie dit weten? Alvast bedankt! 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 juni 2025

Reset is gelukt. Ik zie alles weer staan. Moet helaas wel alle apparaten weer aan de juiste profielen koppelen maar die staan er nog wel.

Bedankt voor de input.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 3 juni 2025

Hey.

 

Alles doet geheten gelukkig allemaal weer .apparaten zijn weer allemaal zichtbaar in de app top.

 

Mvg hans 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 3 juni 2025

Hi  ​@Tommie van Odido .

Je gelooft het toch niet .het heeft een tijd gewerkt vandaag naar behoren ik zal allen apparaten weer in de app.maar rond 21.50 uur vandaag had ik weer gekeken in de app en nu zie ik weer niets in de app ​@J.Jonker is dit bij jou ook het geval weer dat je niets in de app ziet .

 

Mvg hans .


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 juni 2025

Hier werkt alles nog .


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 6 juni 2025

Fijn om te horen ​@J.Jonker! Ik heb het voor jou opnieuw aangegeven ​@Hanscoenen1989, ze gaan ernaar kijken en oplossen!  


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 6 juni 2025

Hey ​@Hanscoenen1989, hij is opnieuw gereset. Als het goed is moet je de apparaten nu zien staan! Laat je mij weten of dat klopt? 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 11 juni 2025

Hey ​@Tommie van Odido .

Ik heb gekeken net maar zie nog steeds geen apparaten staan in de app.

 

 

Mvg hans


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 12 juni 2025

Hey ​@Hanscoenen1989, kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Als het goed is moet het dan wel te zien zijn! Zo niet, geef dan een gil. Dan zet ik het opnieuw door naar F-Secure. Laat je mij weten of dit werkt? Alvast bedankt. 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 12 juni 2025

@Tommie van Odido 

 

Heb het net zojuist gedaan maar zie ze dan nog steeds niets .mis ik het heel belangrijk dat hun ook nog effe naar de fout kijken wat er mis achter de systemen kan gaan .

 

Mvg hans


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 12 juni 2025

Dankje ​@Hanscoenen1989, ik heb het opnieuw doorgezet voor je! Hopelijk kunnen ze het nu oplossen. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen