modem geeft geen signaal meer op wifi.
lampjes op 2,5 en 5gz branden niet
reset knopje heeft niks opgelost. wifi knopje ook niet.
net gebeld, medewerker gaf aan algemene t56 storing? lijkt me vreemd.
modem geeft geen signaal meer op wifi.
lampjes op 2,5 en 5gz branden niet
reset knopje heeft niks opgelost. wifi knopje ook niet.
net gebeld, medewerker gaf aan algemene t56 storing? lijkt me vreemd.
Beste antwoord door Teresa van Odido
Hoi allemaal,
Op dit moment speelt er inderdaad een algemeen probleem met onze diensten i.c.m. het Zyxel T-56 modem. In dit topic houden we jullie hiervan op de hoogte. Zodra er een update is, plaatsen wij die gelijk.
In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat jullie geheel zonder Internet zitten. Ik stuur dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je het mij weten als je hier interesse in hebt?
Ik kan mij ook goed voorstellen dat jullie de tijd zonder diensten graag vergoed zien. Uiteraard zal ik dit in orde maken. Dit kan echter wel pas wanneer het probleem is opgelost. Op die manier hebben we gelijk de gehele periode te pakken. Het bedrag wordt dan verrekend met de volgende factuur. Als je mij een seintje geeft wanneer je weer online bent, regel ik dit gelijk voor je.
Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan vooral weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.