Beste,
Voor mijn Daikin warmtepomp met een wifi module (BRP069A78) mag ik geen kanaal gebruiken hoger dan 11, kan ik dit aanpassen in kijn modem EX5601-T.
Note ik mag ook alleen de 2,4 GHz toepassen
Mvrgr
Frank van der Zandt
Beste,
Voor mijn Daikin warmtepomp met een wifi module (BRP069A78) mag ik geen kanaal gebruiken hoger dan 11, kan ik dit aanpassen in kijn modem EX5601-T.
Note ik mag ook alleen de 2,4 GHz toepassen
Mvrgr
Frank van der Zandt
Beste antwoord door rvk01
Beperking tot kanaal 1-11 is vaak regio gebonden. VS mag alleen 1-11, Europa mag 1-13. Dus schijnbaar hebben ze bij Daikin alleen rekening gehouden met VS (of je moet daarin nog een regio in kunnen stellen voor wifi).
Bij Odido staan de kanalen volgens mij standaard op Europa (dus 1-13) en is dit niet aan te passen. Wat je wel kunt doen is zelf een vast kanaal instellen. Via 192.168.1.1, ww achterop, drie streepjes, netwerkinstelling, draadloos en bij kanaal een vast kanaal kiezen (1-9 bij 20/40Mhz bandbreedte en 1-13 bij 20Mhz bandbreedte). Als het goed is kun je 5Ghz gewoon aan laten staan want de Daikin zou alleen op 2,4 moeten zoeken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.