Skip to main content
Beantwoord

wifi verbinding maar geen internet

• 4 februari 2025
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Ik had vorig week al een week geen internet. Ik kon wel verbinden met de wifi maar er was geen internet. Op het modem brandje het internet lampje rood. Na meerdere keren contact te hebben gehad is er eindelijk een afspraak gemaakt met een monteur. Die heeft toen het glasvezelkastje vervangen en toen deed het internet weer.

Nu een paar dagen later heb ik weer hetzelfde probleem. Wel verbinding maar geen internet! Zojuist weer gebeld en weer zeggen ze binnen 24u wordt er contact opgenomen met je met de oplossing. Dit werd vorig week ook verteld en toen werd ik maar nooit gebeld en pas na een week kreeg ik een afspraak voor een monteur.

Beste antwoord door Waqqas

@Younesa_ 

Het glasvezel gedeelte is dan in ieder geval goed.gaat de internetkabel vanaf het glasvezelkastje naar de blauwe WAN poort van de router?

Kan je het glasvezelkastje en router eens herstarten?

Vervang de internetkabel tussen het glasvezelkastje en router ook eens.

Je kan de router ook eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21723 reacties
  • 4 februari 2025

Hallo ​@Younesa_ 

Brandt het internet lampje weer rood en welke lampjes branden of knipperen er op het glasvezelkastje?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 februari 2025

Het internet lampje brand inderdaad rood. Er branden 3 lampjes groen op het glasvezel kastje waarvan er 1 knippert regelmatig knippert namelijk de 10G LAN, power en pon blijft gewoon constant groen.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21723 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025

@Younesa_ 

Het glasvezel gedeelte is dan in ieder geval goed.gaat de internetkabel vanaf het glasvezelkastje naar de blauwe WAN poort van de router?

Kan je het glasvezelkastje en router eens herstarten?

Vervang de internetkabel tussen het glasvezelkastje en router ook eens.

Je kan de router ook eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen