Skip to main content
Beantwoord

Stel de tijd in waarop het draadloze netwerk automatisch wordt in- en uitgeschakeld

• 23 januari 2025
  • 7 reacties
  • 108 Bekeken

Hallo. Omdat mijn kinderen altijd online games spelen. Ik wil het draadloze netwerk van mijn huis zo instellen dat het automatisch wordt in- en uitgeschakeld. Het draadloze netwerk kan bijvoorbeeld automatisch worden ingeschakeld van maandag tot en met vrijdag, van 16:00 tot 20:00 uur en van 13:00 tot 21:00 uur in het weekend. Op andere momenten wordt het draadloze netwerk automatisch uitgeschakeld. Kan ik het via mijn telefoon instellen? Kinderen hebben geen rechten. Advast bedankt!

Beste antwoord door rvk01

Chenze Wang schreef:

We hebben zojuist het Odido-netwerk geïnstalleerd. Hoe stellen we het in?

Als je een Zyxel T56 hebt dan kun je het instellen zoals ik hierboven aangegeven heb. Ik kan het hier niet herhalen wat dan komt deze post weer in de spam. Scroll even omhoog naar mijn eerste antwoord waar ik uitleg hoe je het in kunt stellen (die is inmiddels uit de spam gehaald).

Laat maar weten of er nog vragen zijn over het instellen.

Bekijk origineel

7 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 23 januari 2025

Je zou een wifi access punt kunnen kopen waarin die functie zit. 

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1526 reacties
  • 23 januari 2025

Ik weet niet welke router je nu hebt. Deze functie zit in ieder geval wel in de Zyxel T56. Alleen weet ik niet of daar een app voor is om dit makkelijk in te stellen.

Je kunt het in ieder geval wel instellen door in te loggen op de router http://192.168.1.1 en dan onder Ouderlijk toezicht. Daar kun je het aanzetten en dan een schema instellen per netwerk-apparaat.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 januari 2025

Dankt u wel! Hoe kan ik het kopen? Moet ik bij Odido kopen? Ik wou dat ik dit via mijn telefoon kon instellen.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1526 reacties
  • 23 januari 2025

Ik had een reactie geplaatst dat dit ook met de Zyxel T56 kan. Maar die zit in de spam om goedgekeurd te worden. Helaas kun je het daar niet met een app instellen maar je kunt wel schema’s instellen per apparaat.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 januari 2025

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1526 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2025
Chenze Wang schreef:

Als je een Zyxel T56 hebt dan kun je het instellen zoals ik hierboven aangegeven heb. Ik kan het hier niet herhalen wat dan komt deze post weer in de spam. Scroll even omhoog naar mijn eerste antwoord waar ik uitleg hoe je het in kunt stellen (die is inmiddels uit de spam gehaald).

Laat maar weten of er nog vragen zijn over het instellen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 januari 2025

Wij hebben het net geïnstalleerd met glasvezel400. Ik weet niet of dat zo is Zyxel T56.  Ik ga het vandaag proberen als ik thuiskom van mijn werk. Dankt u !

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen