Skip to main content
Beantwoord

wifi plus wx5600 werkt niet naar behoren

• 22 januari 2025
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb  een t56 modem met een wx5600 .

Deze combinatie  krijg ik niet werkend ik heb alles al gereset en van plek veranderd  bekabeld of niet bekabeld , niks werkt en in de  app is de mesh niet actief.  Als je de wx5600  uit en weer aan zet dan schiet het begin van een speedtest omhoog om daarna weer terug te gaan  naar 20 mbit  , blijkbaar denk ik al vanaf dat we odido hebben, hopelijk kan er iemand kijken wat er mis is 

Alvast bedankt

Beste antwoord door Koenti

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Koenti, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag verder mee. Het klinkt alsofje cliënt waarme je test direct gestuurd wordt naar de 2.4 GHz frequentie. Zou je eens voor mij met 1 apparaat, telefoon of laptop, een paar testjes willen doen? 2 dichtbij het wifipunt en 2 verderweg? Graag ontvang ik dan ook het MAC-adres van je apparaat en het tijdstip waarop je getest hebt. Dan kan ik het wat specifieker onderzoeken en hopelijk zien wat er misgaat.

De Mpro Mesh App werkt inderdaad niet goed, is een firmware fout. Dit wordt opgelost is een volgende update! 

Hoi Tommie van odido, 

Ik had nog geen tijd gehad om te reageren , maar je hebt het opgelost .we hebben nu perfect internet van huiskamer tot de zolder. 

Mac adres van de testen zijn ca:62:60:01:bd:49

Heel erg bedankt

Groet Koen

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14744 reacties
  • 23 januari 2025

Ik help je hier graag verder mee. Het klinkt alsofje cliënt waarme je test direct gestuurd wordt naar de 2.4 GHz frequentie. Zou je eens voor mij met 1 apparaat, telefoon of laptop, een paar testjes willen doen? 2 dichtbij het wifipunt en 2 verderweg? Graag ontvang ik dan ook het MAC-adres van je apparaat en het tijdstip waarop je getest hebt. Dan kan ik het wat specifieker onderzoeken en hopelijk zien wat er misgaat.

De Mpro Mesh App werkt inderdaad niet goed, is een firmware fout. Dit wordt opgelost is een volgende update! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 25 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hoi Tommie van odido, 

Ik had nog geen tijd gehad om te reageren , maar je hebt het opgelost .we hebben nu perfect internet van huiskamer tot de zolder. 

Mac adres van de testen zijn ca:62:60:01:bd:49

Heel erg bedankt

Groet Koen

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 26 januari 2025

Hi ​@Koenti, wat super om te zien dat het nu opgelost is en je goed internet in huis hebt! 😄 Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat je hier altijd bij ons voor terecht kan. We staan voor je klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen