Skip to main content

geen wifi modem zyxel T50

  • 19 januari 2025
  • 9 reacties
  • 74 Bekeken

Gister avond na 12 uur ineen geen wifi meer, alles geprobeerd resetten op nieuw opstarten etc. Weet niet wat het probleem nog kan zijn misschien de modem aan vervanging toe. Of toch een storing ?Hoop dat het op te lossen is 

Uitgelichte reactie

19 januari 2025

Hoi ​@joycekallenkoot, ik wil het super graag nakijken voor je! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

9 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi ​@joycekallenkoot, ik wil het super graag nakijken voor je! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 19 januari 2025

Same with me. The internet has been fluctuating for a while now.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21690 reacties
  • 20 januari 2025

Hello ​@Rishith 

Do you have a fiber or DSL connection and does the globe on the modem turn red sometimes?

If you have fiber which lights are on or blinking on the mediaconverter?


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 januari 2025
Waqqas schreef:

Hello ​@Rishith 

Do you have a fiber or DSL connection and does the globe on the modem turn red sometimes?

If you have fiber which lights are on or blinking on the mediaconverter?

I have a connection with 1gbps up and down speeds, not sure whether DSL or fiber, sorry. I have not noticed the globe go on and off. However, the LAN light on the media converter is continuously blinking.. not sure if that is an issue. The internet is very flaky and very disturbing.. please help.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21690 reacties
  • 20 januari 2025

@Rishith 

Than you have a fiber connecction. What exactly do you mean by the internet keeps fluctuating?


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 januari 2025

The internet is flaky.. it keeps dropping often.. for both me and my wife.. you can see it as the call freezes up.. This has been going on for a few days now..


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21690 reacties
  • 20 januari 2025

@Rishith 

What else do you have connected wired to the router and have you tried performing a factory reset of the router by pressing the reset button on the back of the router for about 10 seconds using a small needle?


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 januari 2025

I have connected my TV. No i have not performed a factory reset of my router. Is it necessary? After that how do i reconfigure it?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21690 reacties
  • 20 januari 2025

@Rishith 

After a factory reset all the settings will go to default so if you have made any changes to the WiFi credentials for example, you'll need to change them again.

It's worth trying, it could help.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen