Skip to main content
Beantwoord

5g niet te gebruiken?

• 18 januari 2025
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo,

Ik heb in mijn abonnement een normale vaste internet aansluiting met een draadloze 2.4 aansluiting en een 5g aansluiting. Ze staan beide ook gewoon aan in mijn Odido. Ik heb het jaren probleemloos gebruikt.

Ik heb niks veranderd, maar nu kan ik die van 5G opeens niet meer gebruiken. Als ik kijk bij actieve netwerken zie ik die van de 5g er ook niet staan, maar hij staat wel bij Mijn Odido. Als ik het probeer te forceren door het aan te klikken in mijn opgeslagen netwerken dan springt ie gelijk terug naar de 2.4 netwerk.

Alles resetten heeft niks geholpen.

Beste antwoord door A.Asruf

Teresa van Odido schreef:

@A.Asruf Ik ben gelijk voor je gaan kijken, zodat je ook weer gebruik kan maken van jouw 5G verbinding! 

Ik zie dat deze wel aanstaat, maar dat het signaal niet volledig wordt uitgezonden. Dit heb ik nu voor je aangepast. Zie je de wifi-naam weer terug in jouw lijst?

Mocht dit niet zo zijn, laat het dan weten. Ik help je graag verder bij het vinden van een oplossing! 

Het is verholpen, ik zie hem weer terug in de lijst! Bedankt.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21686 reacties
  • 18 januari 2025

Hallo ​@A.Asruf 

Welke modem heb je? Bij de Zyxel is 2,4 en 5 GHz een mixed netwerk.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 19 januari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@A.Asruf 

Welke modem heb je? Bij de Zyxel is 2,4 en 5 GHz een mixed netwerk.

Hallo, ik heb een modem waarop HG659 op staat en als ik dat google dan krijg ik:

Huawei HG659

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 19 januari 2025

@A.Asruf Ik ben gelijk voor je gaan kijken, zodat je ook weer gebruik kan maken van jouw 5G verbinding! 

Ik zie dat deze wel aanstaat, maar dat het signaal niet volledig wordt uitgezonden. Dit heb ik nu voor je aangepast. Zie je de wifi-naam weer terug in jouw lijst?

Mocht dit niet zo zijn, laat het dan weten. Ik help je graag verder bij het vinden van een oplossing! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

Het is verholpen, ik zie hem weer terug in de lijst! Bedankt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen