Recent zijn we overgestapt van Ziggo naar Internet & TV van Odido, dit is 3 januari geinstalleerd door de monteur. Enkele dagen later, na overleg met klantenservice, de meegezonden Mediabox geannuleerd want we gebruiken de app. Die stuur ik vanmiddag terug, ik wilde eerst nog even wachten of alles zou gaan werken omdat ik mogelijk meerdere dingen moest retourneren.
Helaas blijkt het onmogelijk om fatsoenlijke WiFi te krijgen bij ons thuis (was met Ziggo overigens geen probleem), zelfs met 2 WiFi Plus kastjes. Verder dan 5 meter van de modem vandaan is het niet te doen. Dus niet werken, geen huiswerk maken, smart home devices werken niet meer zonder WiFi etc.
Ik ga dit dan ook direct weer opzeggen. Nu kan dit alleen weer niet verwerkt worden omdat de bestelling (?) in het systeem niet is afgerond dus de support kan geen taak aanmaken of iets dergelijks. Hopeloos natuurlijk want ik zit er niet op te wachten om 2 jaar zonder internet te zitten. Hoe kan deze opzegging binnen proeftijd nu het meest efficient geregeld worden?
Beantwoord
Opzeggen binnen proeftijd
Beste antwoord door dikkedikkie
Deco nemen. hoeft nieteens de duurste te zijn. Wat
BIjvoorbeeld de https://www.bol.com/nl/nl/p/tp-link-deco-m5-mesh-wifi-3-pack-2017/9200000074645966/?bltgh=sdNsxaAS1yE53BLZNARH5Q.2_104.106.ProductTitle
Werkt prima!
Andere wifi systemen die niet mesh zijn werken hier ook voor geen meter.
Wel (hoeft niet) raad ik aan om de deco's zoveel mogelijk bedraad aan te sluiten. Gaat als een speer de wifi hiero.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.