Skip to main content
Beantwoord

lOS knippert Rood. Geen internet en TV sindsdien

• 7 januari 2025
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Hoi Odido,

Helaas heb ik thuis sinds afgelopen middag geen internet meer. In de meterkast gekeken en het viel me op dat het LOS lampje op de ONT rood knippert. Van de stroom afgehaald heeft dit probleem niet verholpen. Kan iemand meekijken of Guideon mijn kant opsturen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi D, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je geen internetverbinding hebt. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega; dat er een lijnmeting is gedaan en dat mijn collega een monteur heeft aangestuurd. Ik hoop dat de monteur het snel kan oplossen. Mocht ik op dit moment nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Als je dan ook nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel toevoegt, kan ik straks direct met je meekijken! ðŸ˜„

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi D, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je geen internetverbinding hebt. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega; dat er een lijnmeting is gedaan en dat mijn collega een monteur heeft aangestuurd. Ik hoop dat de monteur het snel kan oplossen. Mocht ik op dit moment nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Als je dan ook nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel toevoegt, kan ik straks direct met je meekijken! ðŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen