Sinds 31 december 2024 is ineens onze internet verbinding weggevallen. Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd alles te herstarten, maar tot op heden zonder resultaat. Het LOS lampje blijft knipperen op het Huawei glasvezel kastje. Inmiddels zijn we 7 dagen verder en heb ik 4(!) contact gehad met de Odido klantenservice. Er is mij meermaals een link toegezegd waarmee ik een afspraak kon plannen met Guidion voor een monteur om het probleem op te lossen. Bedroevend genoeg en ook niet geheel tegen de verwachtingen in heb ik niks meer vernomen en wordt ik van het bekende kastje naar de muur gestuurd door de customer service van Odido. Ik ben sterk afhankelijk van internet voor mijn werk en dat ligt nu noodgedwongen al bijna een week stil.
Beantwoord
Geen internet/LOS lampje knippert rood
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey
Ik wil natuurlijk dat dit zo spoedig mogelijk is opgelost. Nu ben ik meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat de monteur het al had verholpen door de patchkabel te vervangen. Op mijn lijnmeting ziet alles er ook weer top uit!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.