Skip to main content
Beantwoord

Geen internet/LOS lampje knippert rood

• 6 januari 2025
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Sinds 31 december 2024 is ineens onze internet verbinding weggevallen. Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd alles te herstarten, maar tot op heden zonder resultaat. Het LOS lampje blijft knipperen op het Huawei glasvezel kastje. Inmiddels zijn we 7 dagen verder en heb ik 4(!) contact gehad met de Odido klantenservice. Er is mij meermaals een link toegezegd waarmee ik een afspraak kon plannen  met Guidion voor een monteur om het probleem op te lossen. Bedroevend genoeg en ook niet geheel tegen de verwachtingen in heb ik niks meer vernomen en wordt ik van het bekende kastje naar de muur gestuurd door de customer service van Odido. Ik ben sterk afhankelijk van internet voor mijn werk en dat ligt nu noodgedwongen al bijna een week stil.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Nhaven, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat dit zo spoedig mogelijk is opgelost. Nu ben ik meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat de monteur het al had verholpen door de patchkabel te vervangen. Op mijn lijnmeting ziet alles er ook weer top uit!

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2025

Hey ​@Nhaven, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat dit zo spoedig mogelijk is opgelost. Nu ben ik meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat de monteur het al had verholpen door de patchkabel te vervangen. Op mijn lijnmeting ziet alles er ook weer top uit!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen