Skip to main content
Beantwoord

geen internet t-54 is de t-54 aan te sluiten op hotspot ? zodat mijn netwerk werkt ?

• 28 december 2024
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

• is een Master Poster
  • 16 reacties

Helaas al 2 weken zonder internet op mij t-54.

de idido monteur en later de KPN monteur kregen het nog niet gemaakt en nu als oplossing onbeperkt internet op mijn mobiel!

mijn hele huis draait op wifi (Alexa ,heu, netwerkschijven ) maar dat werkt nu niet zonder internet op netwerk !

mijn vraag is de t-54 op enige manier te koppelen aan mijn hotspot zodat mijn netwerk weer werkt !

had als compensatie een 5G modem te leen gevraagd maar dat ging helaas niet , kon het wel naast mijn huidige glasvezel bestellen voor €20 per maand , voordat ik dit doe dus eerst mijn vraag !!

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@frank3, de Zyxel koppelen aan je hotpot zodat het modem verbinding maakt via de mobiele data is niet mogelijk. Wel kan je een hotspot maken in je mobiele telefoon zodat je alle apparaten via die manier met wifi kan laten verbinden. Op onze website kan je instructies vinden hoe je dit kan instellen in jouw mobiele telefoon, Verder zie ik dat wij samen met de netwerkbeheerder druk voor je bezig zijn om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er een update is, laten we dit gelijk aan je weten! 

Bekijk origineel

3 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 30 december 2024

Hi ​@frank3, de Zyxel koppelen aan je hotpot zodat het modem verbinding maakt via de mobiele data is niet mogelijk. Wel kan je een hotspot maken in je mobiele telefoon zodat je alle apparaten via die manier met wifi kan laten verbinden. Op onze website kan je instructies vinden hoe je dit kan instellen in jouw mobiele telefoon, Verder zie ik dat wij samen met de netwerkbeheerder druk voor je bezig zijn om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er een update is, laten we dit gelijk aan je weten! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 30 december 2024

Heb mijn telefoon als hotspot zodat mijn apps op de tv werken en ik op mijn laptop op internet kan.

Maar de Hue , Google , alexa hubs ,netwerk schijven, staan door het huis heen en buiten bereik van de hotspot, vandaar ook de tp-link deco om mijn wifi door het huis te krijgen.

Maar Donderdag de 3e afspraak netwerkbeheerder, vorige had het over demping op de lijn (van 40) dat was teveel (vraag me af hoe dit nu ineens ontstaat? rest van de buurt heeft gewoon internet dus alleen mijn fiber beschadigt?)

De installateur had geen idee waar het zat , apparaat gaf geen uitsluitsel, toen het kastje waar de fiber binnenkomt maar vervangen in de hoop dat dat net genoeg verschil zou maken , maar helaas..

Dus nu erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren...

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 31 december 2024

@frank3 Fijn om te lezen dat het in ieder geval voor enkele apparaten is gelukt om een hotspot op te zetten. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort weer van al je apparaten gebruik kan maken en kan genieten van onze diensten! 

Ik zie inderdaad dat de technische dienst de netwerkbeheerder heeft aangestuurd. Wat zij precies gaan doen, durf ik niet te zeggen. De vorige monteur heeft in ieder geval uitgesloten dat het probleem binnenshuis ligt. Er zal dus onderzoek worden gedaan in de wijkcentrale om dit voor je op te lossen! 

Alhoewel ik je punt snap, is iedere aansluiting identiek. Het kan dus zo zijn dat de buren wel internet hebben, maar jij geen verbinding hebt. 

Is het misschien een idee dat ik je ook een Unlimited vouchercode stuur, zodat je niet je mobiele data hoeft te gebruiken voor de hotspot? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Laat je mij weten of je dit wil? Dan stuur ik de code gelijk jouw kant op. 

Mocht ik in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen of heb je nog vragen? Laat het dan vooral weten! Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen