Skip to main content
Beantwoord

Upgraden van T50 voor een T56 ivm wifi problemen

• 26 november 2024
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Goedendag,

Ik ben sinds 2011 klant bij Tmobile/Odido, hierbij heb ik bij de start van het abonnement een Zyxel T50 gekregen. Bedraad internet doet het prima, maar met de wifi heb ik nogal wat problemen. Nu heb ik sinds kort wifi6 devices in huis, en vroeg ik me af  of het mogelijk om de T50 in te wisselen voor de T56. Ik hoor het graag.

Gr. Patrick

Beste antwoord door Patrick136

Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@Patrick136, welkom op onze Community!

Dat kan zeker. Ik heb het modem meteen voor je omgeruild, de T-50 hoeven we ook niet meer retour. Die mag je inleveren bij een recyclepunt. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido! Alvast veel plezier ermee.

Hartelijk dank!

Bekijk origineel

3 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 november 2024

Verbetering van mijn post, ik ben sinds 2021 klant. mijn excuses.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14594 reacties
  • 27 november 2024

Dat kan zeker. Ik heb het modem meteen voor je omgeruild, de T-50 hoeven we ook niet meer retour. Die mag je inleveren bij een recyclepunt. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido! Alvast veel plezier ermee.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 27 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hartelijk dank!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen