Skip to main content
Beantwoord

wifi geeft fout aan op samsung tv.

  • 25 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

ik heb een Samsung tv waar de wifi een fout op geeft. Hij werkt echter wel wanneer ik verbind met mijn hotspot op mijn telefoon maar zodra ik weer de wifi wil instellen geeft die aan dat verbinding niet mogelijk is. Mijn iPhones verbinden wel met de wifi. Hoe kan ik dit oplossen?

 

dankjewel alvast 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Naya197 

Kan je eens in je browser naar 192.168.1.1 gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de router staat. Ga vervolgens naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

Kan je de tv nu wel verbinden?

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21785 reacties
  • Antwoord
  • 25 oktober 2024

Hallo @Naya197 

Kan je eens in je browser naar 192.168.1.1 gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de router staat. Ga vervolgens naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

Kan je de tv nu wel verbinden?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 oktober 2024

Misschien een rare vraag maar bedoel je met browser echt internet zelf en daar die code invoeren op de tv of is dat een icoontje waar je in kan typen? 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21785 reacties
  • 27 oktober 2024

@Naya197 

Open internet en in de adresbalk waar je weet.google.com schrijft daar schrijf je 192.168.1.1


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 oktober 2024

Als ik het in de browser invoer komt er te staan dat de code niet werkt/onjuist is.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21785 reacties
  • 28 oktober 2024

@Naya197 

Hier vul je het in, het is geen code.

Je bent verder verbonden met de router en het betreft geen zakelijke abonnement?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen