Sinds 3 maanden glasvezel klant bij Odido. Kon ik de tijd maar terugdraaien.. wat een drama. Sinds overstap van het koper Ziggo naar glas van Odido alleen maar drama, wegvallend internet, zowel wifi als bekabeld, blijkt een bekend probleem in regio Utrecht / Nieuwegein.
Zeker 100 keer contact gehad met de Servicedesk die helemaal niets kunnen betekenen. 4 keer een monteur over de vloer gehad die voor niets komen (hardware vervangingen) terwijl men weet dat er andere problemen van kracht zijn. 2 klachten formulieren ingediend waar ik nu nog antwoord op moet krijgen. Meerdere malen gevraagd om mijn contract te ontbinden zodat ik weer terug kan gaan naar Ziggo en Odido in gebreken gesteld maar blijkt allemaal niet te kunnen. Helpdesk Medewerkers die verschillende dingen zeggen en beloven maar er gebeurt helemaal niets. Michael van Kant (2e lijn) die beloofde dat het opgelost zou worden en aangaf dat ik hem direct kon benaderen via Odido Service waar ik niets meer van verneem en nergens meer op reageert. Ik zit in een loop waar ik niet uitkom en ga vandaag maar eens een jurist inschakelen tbv contract ontbinding. Ik heb nog nooit zoiets kansloos mee gemaakt. Helemaal kijkend naar die mooie beloftes van Tisha van Lammeren (directie) bij radar. Nou, Tischa, als Odido dit bij alle klanten doet dan weet ik wel wat er met Odido gaat gebeuren aan het einde van dit jaar.
3 maanden lang wegvallend internet
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.