Omdat je via de WPS functie wel voor even kan verbinden gok ik toch dat het aan de beveiliging ligt. Zou je na een fabrieksreset van de router bij draadloos > algemeen de beveiligingsmodus nog eens op WPA2-PSK zetten en toepassen?
Dag Waqqas, dankjewel voor de suggestie, je oplossing werkt.
Dag Waqqas, de TV ziet andere netwerken in de buurt. Ik heb de TV gereset, maar hij kan nog steeds geen verbinding krijgen. Hiervoor had ik Ziggo en op hun Wifi netwerk heeft de TV het sinds aankoop (2.5 jaar geleden) goed gewerkt.
Omdat je via de WPS functie wel voor even kan verbinden gok ik toch dat het aan de beveiliging ligt. Zou je na een fabrieksreset van de router bij draadloos > algemeen de beveiligingsmodus nog eens op WPA2-PSK zetten en toepassen?
Dag Waqqas, dankjewel voor de suggestie, je oplossing werkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.