Na installatie van de ODIDO TV App op Apple TV 4K, krijg ik de melding dat de App alleen werkt met vaste internet verbinding.
Betekent dit werkelijk dat er van de ODIDO internet router naar de Apple TV een ethernet kabel gelegd moet worden?
Na installatie van de ODIDO TV App op Apple TV 4K, krijg ik de melding dat de App alleen werkt met vaste internet verbinding.
Betekent dit werkelijk dat er van de ODIDO internet router naar de Apple TV een ethernet kabel gelegd moet worden?
Beste antwoord door dubbeles
ik had m'n abonnements-aanvraag uiteindelijk toch weer geannuleerd. Reden was de toch wel aardig wat negatieve ervaringen met de App op Apple TV en het feit dat de huisige ZIGGO app toch het beste blijkt.
Zodra ik betere ervaringen verneem van de ODIDO app, dan denk ik toch over overstappen.
Een 2e reden dat ik heb geannuleerd is het feit dat de ODIDO overstapservice 1 dag vóór de glasvezel modem installatie het bij ZIGGO al liet beëindigen. Dat gaat voor mij niet werken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.