Skip to main content
Beantwoord

wifi storing na maanden verholpen. vordering schadevergoeding en compensatie


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Geachte heer, mevrouw, 

Na maanden is onze wifi-verbinding hersteld. Gezien het maanden heeft geduurd, zonder ons iets te verwijten valt, vorderen wij bij deze een schadevergoeding en een compensatie voor het grote ongemak die wij hebben ervaren. Ik kon nergens vinden wie ik hiervoor kan aanschrijven en op welke manier. 

 

Ik hoor graag zsm van jullie hierover. 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi @sarah90, normaal gesproken geven we geen vergoeding voor het missen van wifi maar geen zorgen! In jouw geval check ik heel graag wat er mogelijk is. Ik mis alleen je gegevens, zou je jouw klantnummer in jouw Community profiel willen zetten en mij een seintje willen geven zodra dit is gedaan? Je klantnummer kun je vinden op een brief, in een e-mail of in My T-Mobile. Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt!

Bekijk origineel

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9309 reacties
  • 15 mei 2023

Als je zorgt dat bij de persoonlijke gegevens van je forumaccount o.a. je klantnummer is ingevuld zal een moderator het verloop van deze storing kunnen terugzien en een compensatie in orde maken.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8063 reacties
  • 15 mei 2023

Hallo @sarah90 Wat fijn dat het nu wel werkt! Wat was de rede dat je geen WiFi had?

Klik voor meer informatie ⬇️

Waar kan ik een klacht indienen, heeft T-Mobile een klachtenformulier? 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 mei 2023

Er was een kabel of leiding geraakt oid. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 mei 2023

kan ik een emailadres krijgen waar ik mijn brief naar toe kan mailen ipv een postadres. Of is de frankering kosteloos?


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • Antwoord
  • 16 mei 2023

Hi @sarah90, normaal gesproken geven we geen vergoeding voor het missen van wifi maar geen zorgen! In jouw geval check ik heel graag wat er mogelijk is. Ik mis alleen je gegevens, zou je jouw klantnummer in jouw Community profiel willen zetten en mij een seintje willen geven zodra dit is gedaan? Je klantnummer kun je vinden op een brief, in een e-mail of in My T-Mobile. Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen