Skip to main content
Beantwoord

Al zes dagen geen wifi

  • 14 augustus 2022
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Ik ben nu op de zesde dag van dit probleem dat op de foto verschijnt, elke dag is internet vanaf 12.00 uur afgesloten en blijft het afgesloten tot 20.00 uur, en ook als het licht groen is, betekent dit dat er internet is, maar het werkt ook niet, internet komt en valt dan weg enzovoort, ondersteuningsservice slecht, ik probeer contact met ze op te nemen, maar het antwoordapparaat zegt dat ze altijd bezet zijn en geen reactie.  Ik probeerde via de telefoon en ik probeerde via de chat en ik krijg geen resultaat, enig advies??

 

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Mahmoud halima, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen contract vinden. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan controleer ik wat er aan de hand is met de wifi thuis.

Jouw beschrijving doet me sterk vermoeden dat de parental control op het Zyxel modem ingeschakeld is. Het is namelijk wel erg toevallig dat tussen 12:00 en 20:00 elke dag de wifi uitvalt/uitgeschakeld is - of begrijp ik je uitleg verkeerd?

Neem eventjes alle ins en outs in Lisa's artikel door: Parental control (ouderlijk toezicht): alle ins en outs | T-Mobile Community daarmee kun je de parental control uitschakelen zodat je gewoon op elk moment met de wifi kunt verbinden.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Mahmoud halima, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen contract vinden. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan controleer ik wat er aan de hand is met de wifi thuis.

Jouw beschrijving doet me sterk vermoeden dat de parental control op het Zyxel modem ingeschakeld is. Het is namelijk wel erg toevallig dat tussen 12:00 en 20:00 elke dag de wifi uitvalt/uitgeschakeld is - of begrijp ik je uitleg verkeerd?

Neem eventjes alle ins en outs in Lisa's artikel door: Parental control (ouderlijk toezicht): alle ins en outs | T-Mobile Community daarmee kun je de parental control uitschakelen zodat je gewoon op elk moment met de wifi kunt verbinden.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen