Skip to main content
Beantwoord

Aanbod van Netflix beperkt door wifi

  • 25 november 2021
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Sinds twee weken is soms het aanbod van Netflix beperkt op mijn tv. Mijn profielplaatje is plots anders dan ik heb ingesteld (een huilende smiley) en ik krijg alleen het wereldwijde aanbod te zien, wat veel beperkter is dan het gebruikelijke aanbod in ons land. Veel series die ik kijk, zoals Gilmore Girls, Outlander en Med Chicago, staan dan bijvoorbeeld niet meer in mijn aanbod.

Ik ben er inmiddels achter dat het aan de wifiverbinding ligt, want als ik met 5G inlog via mijn smartphone, dan zie ik wel mijn gebruikelijke Netflix-account en aanbod. Het is nu in de afgelopen weken drie keer gebeurd dat Netflix in deze stand schiet, na een paar dagen is dan ineens alles weer normaal. Ik heb Netflix gebeld. Daar staan alle instellingen goed en ook de T-Mobile Klantenservice komt er niet uit.

Maar het is erg irritant!

Wie kan me helpen met een oplossing?

Beste antwoord door Seccie

Hoi @SonjaDL 

Ik zit meteen te denken aan een proxy of een vpn instelling vooral omdat je aangeeft dat via 5G wel het complete aanbod beschikbaar is. Kijk je via een Tv-app, Apple-tv of iets dergelijks? Hopelijk kunnen we je hier op de community verder helpen met het zoeken naar een oplossing. 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • Antwoord
  • 25 november 2021

Hoi @SonjaDL 

Ik zit meteen te denken aan een proxy of een vpn instelling vooral omdat je aangeeft dat via 5G wel het complete aanbod beschikbaar is. Kijk je via een Tv-app, Apple-tv of iets dergelijks? Hopelijk kunnen we je hier op de community verder helpen met het zoeken naar een oplossing. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 november 2021

Hi, ik kijk via een tv-app. Maar heb geen vpn op mijn tv geïnstalleerd. 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 29 november 2021

Hi @SonjaDL,

Ondanks dat ik ook hetzelfde idee had als @Seccie , ben ik benieuwd of het verschil geeft als je de televisie bekabeld aan het modem hebt hangen. Ben je in de mogelijkheid om niet via wifi maar met een USP kabel te testen of je dit probleem ook ervaart? Ik hoor het graag! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 november 2021

Hallo Boris,

Dat heb ik vorige week op advies van de T-Mobile  klantenservice geprobeerd, maar dat hielp niet. Ook toen kon ik niet mijn eigen aanbod zien. Overigens staat Netflix sinds vrijdagavond weer goed. Maar het is afwachten tot hij weer in de verkeerde stand schiet…

 

groet Sonja 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 1 december 2021

Hoi @SonjaDL ,

Goed dat je het laat weten en fijn dat het aanbod er nu weer is! Mocht het probleem onverhoopt toch de kop opsteken, laat het weten. Gaan wij ervoor zorgen dat het helemaal goed komt. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen