Ik wil via collectief consumentenbond overstappen van Ziggo naar Odido. En heb mij afgelopen zaterdag 14 juni opgegeven. Gisteren heb ik mijn abonnementsaanvraag gekoppeld aan mijn reeds bestaande odido account omdat ik in 2023-2024 reeds glasvezelinternet van odido heb gehad.
Ik heb nu twee problemen.
- op mijn odido, als ik kies voor “status bestelling (https://www.odido.nl/my/internet-status)”dan krijg ik na een time out:
“Oops! Hier ging iets mis.
We kunnen je bestelling op dit moment niet laten zien. Heb je net je abonnement toegevoegd aan je account? We zetten het zo snel mogelijk in ons systeem. Probeer het later nog eens.”
- Als ik een installatieafspraak wil maken via de emaillink naar https://odf.eu1.zappter.com/app/…..etc dan kan ik wel tijdvensters kiezen, maar als ik er een kies keer ik daarna steeds terug in het keuzemenu en is het eerder gekozen tijdvenster verdwenen. Ik krijg ook geen bevestiging van een gemaakt afspraak. Dit gaat ook mis als ik de ad blocker uitschakel of een andere browser of mijn smartphone gebruik. Zo ben ik nu al 5 tijdvensters kwijt rond mijn beoogde installatiedatum op 17 juli2025, die ik dus ook niet opnieuw kan kiezen.
wat gaat hier mis?
Verder heeft ziggo mij ook een bericht gestuurd over een contractbeëindiging. in mijn ziggo
Datum aanvraag
17-06-2025
Ingangsdatum
17-07-2025
Betekent dit dat Ziggo mijn internet op 17 juli afsluit?
Kortom, dit proces begint niet goed zo, hopelijk kan een moderator checken wat hier fout gaat?