Skip to main content
Beantwoord

Activeren internet aansluiting


Wanneer wordt mijn internet aangesloten?

Guideon heeft mijn glasvezel aangesloten en ik heb zelf de wifi router aangesloten maar internet werkt niet.

De datum is al voorbij de aansluit datum.

Het alarm ledje op het glasvezel kastje brand rood.

Beste antwoord door Albert55

@Dirk Nijland heeft Guideon de glasvezel in orde gemaakt en heb je zelf het modem geïnstalleerd?

 

Dan is dat het probleem, je moet nog een afspraak maken om de boel door hun te laten installeren, de monteur meldt dat ook af en de verbinding zal dan actief zijn.

Bekijk origineel

6 reacties

  • is een King Poster
  • 117 reacties
  • 31 mei 2025

Zoals jij omschrijft zou het wel moeten werken. Anders zal Guidion nogmaals aan de slag moeten, maar dan in de wijk kast checken of daar alles al goed staat.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21821 reacties
  • 31 mei 2025

Hallo ​@Dirk Nijland 

kan je alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator kan meekijken?


Albert55
  • is King of Content
  • 104 reacties
  • Antwoord
  • 1 juni 2025

@Dirk Nijland heeft Guideon de glasvezel in orde gemaakt en heb je zelf het modem geïnstalleerd?

 

Dan is dat het probleem, je moet nog een afspraak maken om de boel door hun te laten installeren, de monteur meldt dat ook af en de verbinding zal dan actief zijn.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 juni 2025

Ik begreep wel van de installateur dat het signaal goed was, moet er dan toch nog iemand langskomen?


Albert55
  • is King of Content
  • 104 reacties
  • 1 juni 2025

@Dirk Nijland Uitleg aansluiting glasvezel

Als het goed is krijg je een mail dat je een afspraak moet inplannen met Guideon. Als je dat regelt dan zal het vanzelf goed komen met je glasvezel verbinding.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 juni 2025
Albert55 schreef:

@Dirk Nijland Uitleg aansluiting glasvezel

Als het goed is krijg je een mail dat je een afspraak moet inplannen met Guideon. Als je dat regelt dan zal het vanzelf goed komen met je glasvezel verbinding.

Okay, ik zal wel contact met ze opnemen. Dank voor het antwoord


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen