Skip to main content
Beantwoord

losse mediabox bestellen

Ik heb eergisteren tv en internet laten installeren door een monteur. Deze kwam erachter dat mijn tv te oud is om.met de app te kunnen kijken. Ik was me hiervan niet bewust en had dus geen mediabox besteld bij mijn nieuwe abonnement.

Omdat ik nu geen tv kan kijken wil ik.alsnog een losse mediabox bijbestellen. Maar hoe doe ik dar? Via Mijn Odido kan ik alleen een heel.nieuw abonnement afsluiten dus geen losse.mediabox bestellen. Wie kan.mij op weg helpen? Bvd.

Beste antwoord door Catelijne76

Ik heb de box inmiddels kunnen bestellen in de app. Bedankt voor de reacties!

Bekijk origineel

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9358 reacties
  • 24 mei 2025

Kun je dat wellicht in je.my-odido online doen? Bel anders even de klantenservice op 0800-0092.

Iamsterdam
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 190 reacties
  • 24 mei 2025

@eric  is de klantenservice op zaterdag bereikbaar ?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 mei 2025

De klantenservice kom ik telefonisch helaas niet doorheen, heb al 2 x 45 minuten in de wacht gestaan. Vandaar mijn vraag alhier.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9358 reacties
  • 24 mei 2025

De klantenservice is op zaterdag en doordeweeks beschikbaar.  Kijk even in je my-odido app of je daar de box ook kunt bestellen. Bel anders maandag even, zullen er meer agents zijn.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2025

Ik heb de box inmiddels kunnen bestellen in de app. Bedankt voor de reacties!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Catelijne76, fijn dat het gelukt is en van harte welkom! Laat het weten als er in de toekomst nog vragen zijn, dan staan wij voor je klaar! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen