Hallo!
Ik zit met de volgende situatie waarover ik graag jullie input zou willen; wellicht is er iemand met dezelfde ervaring of kan er iets nagekeken worden bij Odido.
Ik heb een contract afgesloten voor glasvezelinternet. De glasvezelaansluiting moest nog aangelegd worden. Er zijn monteurs van de netwerkbeheerder (Delta) geweest om de kabel binnen aan te leggen, door te meten en een “patching” op de centrale uit te voeren. Ik heb meerdere malen contact gehad met beide partijen omdat het proces bleef hangen. Odido wist niet of de aansluiting al klaar was en bij Delta bleef kennelijk een ticket terugkomen.
Het enige wat Odido mij nu kan zeggen is dat de 16e (de dag die ik had gekozen voor de overstap) glasvezel aangesloten zou gaan worden. Maar deze aansluiting ligt er dus al. Odido reageert dat ik de 16e contact met ze moet opnemen voor een afspraak met Guidion. Wat mij nu onduidelijk is:
- Is het werk van de netwerkbeheerder nu afgerond?
- Heeft Odido het signaal ontvangen dat de aansluiting klaar is?
- Moet er nu nog iets aan de glasvezel gebeuren op de 16e?
- Zit ik niet zonder internet tussen de 16e en de (toekomstige) afspraak met Guidion?
Ik ben niet technisch onderlegd dus alle input is welkom! Alvast bedankt!