Op 8 januari 2025 sloot ik een internet + tv abbonement af bij odido. hiermee zou ik overstappen van ziggo naar odido.
Ik kreeg hierop vervolgends over een termijn van 2 weken 4 emailtjes met daarin de volgende melding:
"De definitieve datum waarop onze netwerkpartner de glasvezelaansluiting in je huis gaat plaatsen is bekend. De glasvezelaansluiting wordt geplaatst op XXXX "
Elk mailtje bevatte een andere datum:
1. 30 januari
2. 6 februari
3. 12 februari
4. 18 februari
Op 30 Januari thuis gebleven van werk en vervolgens is er niemand gekomen.
Support gebeld- afgescheept met een onzin verhaal maar beloofd dat ze 6 februari ECHT zouden komen.
6 Februari weer thuis gebleven van werk. Weer niemand gekomen.
support gebeld - 2 minuten gesprek, ik werd even in de wacht gezet omdat het even uitgezocht werd. 15 minuten later krijg ik uit het niet de helpdesk van BAM aan de lijn die niks konden doen voor me. einde gesprek.
later weer gebeld- 2 min gesprek. Weer in de wacht gezet. Vervolgens 20 minuten NIKS. ik heb hem er maar op gegooid.
ik weet nu nog steeds niks, ik kan niemand bereiken en niemand helpt me verder.
ik weet uberhaupt niet of ik straks internet heb op de overstap datum.
Wat is er nou aan de hand? ik kan niet elke dag thuis blijven .. waarom komt er niemand op de datums?
Klacht Odido mbt installatie
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.