22 januari hebben wij een nieuw Odido abonnement besteld, met 6 februari als peildatum van installatie. Op moment van schrijven hebben wij echter nog geen enkel ander bericht gehad dan de initiële bestelbevestiging.
Kan iemand mij vertellen wanneer ons installatiepakket verstuurd wordt?
Bij voorbaat dank!
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @Marco17853, goed dat je dit topic bent gestart! Ik ben er voor je en wens je van harte welkom bij ons. Natuurlijk wil je weten wat je kan verwachten. Ik had je mega graag zelf willen helpen maar zie direct dat jouw oplevering binnen een speciaal traject valt. Hiervoor dien je daarom direct met de collega's die binnen dit project werken, te schakelen. Dat kan via 0800-8665000, je kan ze vandaag tot 18:00 bereiken. Mijn collega's helpen je zo snel mogelijk met je vraag over de oplevering en wat je exact kunt verwachten!
Hi @Marco17853, goed dat je dit topic bent gestart! Ik ben er voor je en wens je van harte welkom bij ons. Natuurlijk wil je weten wat je kan verwachten. Ik had je mega graag zelf willen helpen maar zie direct dat jouw oplevering binnen een speciaal traject valt. Hiervoor dien je daarom direct met de collega's die binnen dit project werken, te schakelen. Dat kan via 0800-8665000, je kan ze vandaag tot 18:00 bereiken. Mijn collega's helpen je zo snel mogelijk met je vraag over de oplevering en wat je exact kunt verwachten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.