Skip to main content
Beantwoord

Nog geen installatiepakket ontvangen

• 4 februari 2025
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

Hallo Odido,

22 januari hebben wij een nieuw Odido abonnement besteld, met 6 februari als peildatum van installatie. Op moment van schrijven hebben wij echter nog geen enkel ander bericht gehad dan de initiële bestelbevestiging.

Kan iemand mij vertellen wanneer ons installatiepakket verstuurd wordt?

Bij voorbaat dank!

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Marco17853, goed dat je dit topic bent gestart! Ik ben er voor je en wens je van harte welkom bij ons. Natuurlijk wil je weten wat je kan verwachten. Ik had je mega graag zelf willen helpen maar zie direct dat jouw oplevering binnen een speciaal traject valt. Hiervoor dien je daarom direct met de collega's die binnen dit project werken, te schakelen. Dat kan via 0800-8665000, je kan ze vandaag tot 18:00 bereiken. Mijn collega's helpen je zo snel mogelijk met je vraag over de oplevering en wat je exact kunt verwachten!

Bekijk origineel

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9358 reacties
  • 4 februari 2025

Een “ peildatum” is bij een glasvezel aansluiting een wensdatum.

Als het glasvezel is, ligt de glasvezel al binnen bij jullie? (is er een FTU kastje van de lokale netbeheerder)?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21818 reacties
  • 4 februari 2025

Hallo ​@Marco17853 

En heb je je abonnement al gekoppeld in je Odido account? Zoja, wat is de status?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 februari 2025
eric schreef:

Een “ peildatum” is bij een glasvezel aansluiting een wensdatum.

Als het glasvezel is, ligt de glasvezel al binnen bij jullie? (is er een FTU kastje van de lokale netbeheerder)?

Hi Eric,

Ja, wij hebben al een glasvezelaansluiting in onze meterkast. Van e-fiber in ons geval. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 februari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Marco17853 

En heb je je abonnement al gekoppeld in je Odido account? Zoja, wat is de status?

Hi Waqqas,

Abonnement heb ik al gekoppeld. Status staat al een tijd op Fase 2, Stap 1: Installatiepakket.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3067 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2025

Hi ​@Marco17853, goed dat je dit topic bent gestart! Ik ben er voor je en wens je van harte welkom bij ons. Natuurlijk wil je weten wat je kan verwachten. Ik had je mega graag zelf willen helpen maar zie direct dat jouw oplevering binnen een speciaal traject valt. Hiervoor dien je daarom direct met de collega's die binnen dit project werken, te schakelen. Dat kan via 0800-8665000, je kan ze vandaag tot 18:00 bereiken. Mijn collega's helpen je zo snel mogelijk met je vraag over de oplevering en wat je exact kunt verwachten!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen