Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel bestelling duurt lang

• 4 februari 2025
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemiddag,

Enige tijd geleden is mijn bestelling voor glasvezel in behandeling genomen (augustus 2024).

In augustus is het glasvezelpunt in straat & huis aangelegd en de laatste meting door de BAM heeft eind september plaats gevonden. Nu vordert mijn bestelling verder niet.

Vanwaar dat deze blijft hangen?

Mvg.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@tmobp13, goede vraag! Ik zie hier inderdaad dat je nog aan het wachten bent. Om het makkelijker te maken, heb ik onze Fiber afdeling gevraagd hoe de vork in de steel steekt. Zij nemen zo snel mogelijk contact met jou op, maar hou er wel rekening mee dat dit tot 7 werkdagen kan duren. Super bedankt voor je geduld!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2025

Hi ​@tmobp13, goede vraag! Ik zie hier inderdaad dat je nog aan het wachten bent. Om het makkelijker te maken, heb ik onze Fiber afdeling gevraagd hoe de vork in de steel steekt. Zij nemen zo snel mogelijk contact met jou op, maar hou er wel rekening mee dat dit tot 7 werkdagen kan duren. Super bedankt voor je geduld!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen