Enige tijd geleden is mijn bestelling voor glasvezel in behandeling genomen (augustus 2024).
In augustus is het glasvezelpunt in straat & huis aangelegd en de laatste meting door de BAM heeft eind september plaats gevonden. Nu vordert mijn bestelling verder niet.
Vanwaar dat deze blijft hangen?
Mvg.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @tmobp13, goede vraag! Ik zie hier inderdaad dat je nog aan het wachten bent. Om het makkelijker te maken, heb ik onze Fiber afdeling gevraagd hoe de vork in de steel steekt. Zij nemen zo snel mogelijk contact met jou op, maar hou er wel rekening mee dat dit tot 7 werkdagen kan duren. Super bedankt voor je geduld!
Hi @tmobp13, goede vraag! Ik zie hier inderdaad dat je nog aan het wachten bent. Om het makkelijker te maken, heb ik onze Fiber afdeling gevraagd hoe de vork in de steel steekt. Zij nemen zo snel mogelijk contact met jou op, maar hou er wel rekening mee dat dit tot 7 werkdagen kan duren. Super bedankt voor je geduld!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.