Skip to main content
Beantwoord

Delta zegt Odido abbonnement op

  • 25 januari 2025
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb zojuist een brief ontvangen van Delta waarin staat dat mijn Odido abbonement opgezegd gaat worden. en ze geen glasvezel willen plaatsen in mijn huis en ik vind dat een beetje raar omdat ik nog niet ben benaderd door Delta, BAM Telecom of Odido voor het installeren van het punt in mijn huis.

Ik wil graag weten of mijn abbonement opgezeged gaat worden en welke stappen ik moet zetten zodat ik zo snel mogelijk van een glasvezel connectie kan genieten.

 

Beste antwoord door GebruikersnaamRandomTekst

Is het niet mogelijk om de glasvezel alsnog te realiseren? Als je het bericht goed leest, dan lijkt het alsof de wens niet is om het glasvezel abonnement te annuleren, maar om het alsnog te fixen.

Ik wil graag weten of mijn abbonement opgezeged gaat worden en welke stappen ik moet zetten zodat ik zo snel mogelijk van een glasvezel connectie kan genieten.

@Cheyenne van Odido hebben jullie niet de mogelijkheid om even na te gaan wat Delta aan jullie gecommuniceerd heeft over deze klant, en of Odido na aanleiding daarvan inderdaad wel of niet contact heeft opgenomen?

Delta schrijft:

Jouw telecomaanbieder heeft je recent nogmaals benaderd om de aannemer toegang te verlenen om in je woning de glasvezelaansluiting te plaatsen. Na dit gesprek is het de aannemer weer niet gelukt om contact te krijgen.

@Gerry112 Ik zou als ik jou was onmiddelijk dat 088-nummer dat op die brief staat bellen, om te overleggen waar het probleem met de communicatie zit. Hebben zij een telefoonnummer of emailadres met een tikfout? Als jij zegt niet benaderd te zijn, en zij zeggen je niet te pakken te krijgen, zet dan de eerste stap en open de lijn zodat de glasvezellijn aangelegd kan worden.

@Cheyenne van Odido Ik zou, als dit mogelijk is, niet de glasvezelaanvraag annuleren, maar kijken of dit te redden valt. Het bovenstaande bericht is (denk ik) niet een verzoek tot annulering van de klant, maar een vraag over wat er aan de hand is, en of glasvezel nog te redden is.

Of, tenminste vragen aan de klant of ze het inderdaad willen opzeggen, want het bovenstaande bericht zegt dat niet met genoeg duidelijkheid.

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2961 reacties
  • 27 januari 2025

Hi ​@Gerry112, goed dat je dit laat weten! Dit is geen leuke brief om te krijgen. Ik ben het meteen nagegaan en zie bij ons inderdaad ook dat de claim van Delta om de lijn te gebruiken is afgewezen. Dit gaat op korte termijn ook niet gebeuren. Ik zal daarom inderdaad jouw aanvraag opzeggen. Sorry voor het ongemak! Heb je vragen over de redenen, kan je deze altijd bij Delta nagaan. Excuus voor het ongemak!


GebruikersnaamRandomTekst

Is het niet mogelijk om de glasvezel alsnog te realiseren? Als je het bericht goed leest, dan lijkt het alsof de wens niet is om het glasvezel abonnement te annuleren, maar om het alsnog te fixen.

Ik wil graag weten of mijn abbonement opgezeged gaat worden en welke stappen ik moet zetten zodat ik zo snel mogelijk van een glasvezel connectie kan genieten.

@Cheyenne van Odido hebben jullie niet de mogelijkheid om even na te gaan wat Delta aan jullie gecommuniceerd heeft over deze klant, en of Odido na aanleiding daarvan inderdaad wel of niet contact heeft opgenomen?

Delta schrijft:

Jouw telecomaanbieder heeft je recent nogmaals benaderd om de aannemer toegang te verlenen om in je woning de glasvezelaansluiting te plaatsen. Na dit gesprek is het de aannemer weer niet gelukt om contact te krijgen.

@Gerry112 Ik zou als ik jou was onmiddelijk dat 088-nummer dat op die brief staat bellen, om te overleggen waar het probleem met de communicatie zit. Hebben zij een telefoonnummer of emailadres met een tikfout? Als jij zegt niet benaderd te zijn, en zij zeggen je niet te pakken te krijgen, zet dan de eerste stap en open de lijn zodat de glasvezellijn aangelegd kan worden.

@Cheyenne van Odido Ik zou, als dit mogelijk is, niet de glasvezelaanvraag annuleren, maar kijken of dit te redden valt. Het bovenstaande bericht is (denk ik) niet een verzoek tot annulering van de klant, maar een vraag over wat er aan de hand is, en of glasvezel nog te redden is.

Of, tenminste vragen aan de klant of ze het inderdaad willen opzeggen, want het bovenstaande bericht zegt dat niet met genoeg duidelijkheid.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 januari 2025

Dankje voor de hulp ik ga er achteraan.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen