Is het niet mogelijk om de glasvezel alsnog te realiseren? Als je het bericht goed leest, dan lijkt het alsof de wens niet is om het glasvezel abonnement te annuleren, maar om het alsnog te fixen.
Ik wil graag weten of mijn abbonement opgezeged gaat worden en welke stappen ik moet zetten zodat ik zo snel mogelijk van een glasvezel connectie kan genieten.
@Cheyenne van Odido hebben jullie niet de mogelijkheid om even na te gaan wat Delta aan jullie gecommuniceerd heeft over deze klant, en of Odido na aanleiding daarvan inderdaad wel of niet contact heeft opgenomen?
Delta schrijft:
Jouw telecomaanbieder heeft je recent nogmaals benaderd om de aannemer toegang te verlenen om in je woning de glasvezelaansluiting te plaatsen. Na dit gesprek is het de aannemer weer niet gelukt om contact te krijgen.
@Gerry112 Ik zou als ik jou was onmiddelijk dat 088-nummer dat op die brief staat bellen, om te overleggen waar het probleem met de communicatie zit. Hebben zij een telefoonnummer of emailadres met een tikfout? Als jij zegt niet benaderd te zijn, en zij zeggen je niet te pakken te krijgen, zet dan de eerste stap en open de lijn zodat de glasvezellijn aangelegd kan worden.
@Cheyenne van Odido Ik zou, als dit mogelijk is, niet de glasvezelaanvraag annuleren, maar kijken of dit te redden valt. Het bovenstaande bericht is (denk ik) niet een verzoek tot annulering van de klant, maar een vraag over wat er aan de hand is, en of glasvezel nog te redden is.
Of, tenminste vragen aan de klant of ze het inderdaad willen opzeggen, want het bovenstaande bericht zegt dat niet met genoeg duidelijkheid.