Skip to main content
Beantwoord

Verhuisservice lijkt niet te voltooien

  • 17 januari 2025
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Beste,

 

Via de Odido verhuisservice op de site heb ik gisteren glasvezel laten aansluiten door een monteur in mijn nieuwe appartement. So far so good!

Nu treden er wel complicaties op omdat ze op het oude adres ook odido willen aansluiten. Ik krijg bijvoorbeeld nu het bericht dat ik een overstap service heb aangevraagd per 03-02-2025

Dit zal mogelijk gebeuren omdat ik in mijn odido account nog het oude adres kan zien, en dat de verhuizing nog bezig zou zijn?

Nu moet het natuurlijk niet de bedoeling zijn dat op mijn nieuwe adres het internet afgesloten gaat worden omdat het oude adres nog aan mijn account gekoppeld lijkt te zijn.

 

Hopelijk een easy fix door even mijn nieuwe adres gewoon vast te zetten oid?

 

 

 

 

 

 

 

Beste antwoord door Ricardo026

Door storing kon de monteur mijn ticket niet afmelden waardoor mijn verhuizing niet kon worden verwerkt als afgerond. Inmiddels is dit opgelost mede dankzij de hulp die ik kreeg via de chat service.

 

 

Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 17 januari 2025

Door storing kon de monteur mijn ticket niet afmelden waardoor mijn verhuizing niet kon worden verwerkt als afgerond. Inmiddels is dit opgelost mede dankzij de hulp die ik kreeg via de chat service.

 

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@Ricardo026, super dat je het na contact met ons is opgelost! Ik zie hier ook dat alles goed verloopt. Top en geniet van je nieuwe woning!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen