Skip to main content
Beantwoord

Zelf Aansluiten Glasvezel

• 15 januari 2025
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

NielsY300

Hallo,

Ik heb recentelijk een Internet abonnement afgenomen, deze zou 6 januari geinstalleerd worden. Ik heb het uiteindelijk zelf aangesloten maar ik lees dat er aan jullie kant nog wel bepaalde zaken aangezet moeten worden. Zou dit gedaan kunnen worden? Ik zag dat deze vraag al eerder gesteld is (zie hier), ik heb geprobeerd contact op te nemen maar de chat geeft altijd aan dat iedereen bezet is, contact formulier wordt niet op gereageerd en bellen wil ik niet, dus dan is dit nog mijn enige optie.

Beste antwoord door NielsY300

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@NielsY300, het ONT komt niet online zo te zien terwijl deze al wel geregistreerd staat.

Je zou hierdoor ook na zelf-installatie online moeten komen. Dus ergens gaat er iets mis. Ik wil toch aanraden om een afspraak in te plannen met Guidion. Ik heb Guidion opnieuw voor je aangestuurd. Als er in de wijkcentrale iets niet goed zit dan kan de monteur dit meteen oplossen en hij kan controleren of de installatie wel juist is uitgevoerd. 

Hi ​@Tommie van Odido ,

Ik heb gister de monteur langs gehad, die heeft inderdaad iets in de wijkcentrale aangepast waardoor de verbinding werkt, bedankt voor de hulp!

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 16 januari 2025

Hey ​@NielsY300, het ONT komt niet online zo te zien terwijl deze al wel geregistreerd staat.

Je zou hierdoor ook na zelf-installatie online moeten komen. Dus ergens gaat er iets mis. Ik wil toch aanraden om een afspraak in te plannen met Guidion. Ik heb Guidion opnieuw voor je aangestuurd. Als er in de wijkcentrale iets niet goed zit dan kan de monteur dit meteen oplossen en hij kan controleren of de installatie wel juist is uitgevoerd. 

NielsY300
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 26 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@Tommie van Odido ,

Ik heb gister de monteur langs gehad, die heeft inderdaad iets in de wijkcentrale aangepast waardoor de verbinding werkt, bedankt voor de hulp!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen