Ik heb recentelijk een Internet abonnement afgenomen, deze zou 6 januari geinstalleerd worden. Ik heb het uiteindelijk zelf aangesloten maar ik lees dat er aan jullie kant nog wel bepaalde zaken aangezet moeten worden. Zou dit gedaan kunnen worden? Ik zag dat deze vraag al eerder gesteld is (zie hier), ik heb geprobeerd contact op te nemen maar de chat geeft altijd aan dat iedereen bezet is, contact formulier wordt niet op gereageerd en bellen wil ik niet, dus dan is dit nog mijn enige optie.
Beste antwoord door NielsY300
Tommie van Odido schreef:
Hey @NielsY300, het ONT komt niet online zo te zien terwijl deze al wel geregistreerd staat.
Je zou hierdoor ook na zelf-installatie online moeten komen. Dus ergens gaat er iets mis. Ik wil toch aanraden om een afspraak in te plannen met Guidion. Ik heb Guidion opnieuw voor je aangestuurd. Als er in de wijkcentrale iets niet goed zit dan kan de monteur dit meteen oplossen en hij kan controleren of de installatie wel juist is uitgevoerd.
Hey @NielsY300, het ONT komt niet online zo te zien terwijl deze al wel geregistreerd staat.
Je zou hierdoor ook na zelf-installatie online moeten komen. Dus ergens gaat er iets mis. Ik wil toch aanraden om een afspraak in te plannen met Guidion. Ik heb Guidion opnieuw voor je aangestuurd. Als er in de wijkcentrale iets niet goed zit dan kan de monteur dit meteen oplossen en hij kan controleren of de installatie wel juist is uitgevoerd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.