Skip to main content

Aanpassing bestelling

  • 28 november 2024
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 27-11-24 een nieuw internet en tv abonnement afgesloten. Nu wil ik deze graag aanpassen van 400mbit/s naar 1000mbit/s. Klantenservice (telefonisch) geeft aan dat dit nu niet mogelijk is omdat mijn aanvraag nog niet afgerond is. Opzeggen en opnieuw aanvragen lukt ook niet om dezelfde reden.

Wanneer hebben jullie mijn aanvraag afgerond? Abonnement gaat in op 17-02-25

Ik zie dit graag opgelost zodat ik 1000mbit/s heb met de huidige 8 maanden korting. 

Alvast bedankt.

Tim

Uitgelichte reactie

28 november 2024

Hallo ​@Tim238 

Nadat de Guidion monteur is geweest om de ONT en router te installeren kun je gewoon de snelheid wijzigen van 400 naar 1000 in je Odido account zonder verlies van de 8 maanden korting.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • 28 november 2024

Hallo ​@Tim238 

Nadat de Guidion monteur is geweest om de ONT en router te installeren kun je gewoon de snelheid wijzigen van 400 naar 1000 in je Odido account zonder verlies van de 8 maanden korting.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 november 2024

Hallo ​@Waqqas 

Bedankt voor je reactie. De aanbieding van 8 maanden voor 30euro (1000mbit/s) blijft dus voor mij gelden, ook al is alles afgerond en snelheid aanpassing pas in februari 2025. Correct?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • 28 november 2024

@Tim238 

Correct.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen