Skip to main content
Beantwoord

levering internet

  • 1 november 2024
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Ik heb net internet aangevraagd bij jullie maar is er geen mogelijkheid om de datum eerder in te laten gaan? Vanaf 9 november heb ik geen internet meer maar kan pas vanaf 12 november in laten gaan. Ik hoef ook niet persee een monteur want ik ben zelf werkzaam in de ICT.

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi @Xanderalmara, super leuk om te zien en welkom! ðŸ˜„ We zullen onze best doen om je zo snel mogelijk op te leveren. Als het eerder mogelijk is, houden we je per e-mail op de hoogte. Voor nu wens ik je een mooie zondag! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

1 reactie

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2412 reacties
  • Antwoord
  • 3 november 2024

Hoi @Xanderalmara, super leuk om te zien en welkom! ðŸ˜„ We zullen onze best doen om je zo snel mogelijk op te leveren. Als het eerder mogelijk is, houden we je per e-mail op de hoogte. Voor nu wens ik je een mooie zondag! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen