Ik ben nieuwe klant geworden bij Odido en zou internet van hen ontvangen. Helaas werkte de verbinding niet. Er is een monteur geweest, maar in huis was alles goed aangesloten. Odido gaf aan dat het probleem buitenshuis ligt en binnen 3 dagen zou zijn opgelost. Ik moest wel bereikbaar en thuis zijn als de kpn-monteur zou komen om de externe verbinding opnieuw tot stand te brengen. Helaas zijn we nu 8 dagen verder en heb ik nog steeds geen internet. Ik heb al heel wat uren aan de lijn gehangen met de servicedesk, maar zij beloven steeds vanalles, maar er gebeurd niks. Terug naar mij oude provider kan ik niet meer, dus ik heb een fors probleem. Het laatste bericht wat ik kreeg is dat ik tot 30 september geduld moet hebben. Dat is dan 14 dagen na de officiële aansluiting. De vraag is of dit nu wel gaat lukken.
Ik ben extreem teleurgesteld in hoe ik als nieuwe klant wordt behandeld en ik vind het anno 2024 onacceptabel om 14 dagen te moeten wachten op een internetverbinding.
Zojuist nogmaals contact opgenomen, gisteren is er een set-melding gemaakt. Zij zouden binnen 24h contact met mij opnemen wat weer niet is gebeurd. Case nummer 73251916
Beantwoord
nieuwe klant maar na overzetten 14 dagen geen internet
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey
Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is niet de soepele start waar we op hadden gehoopt. Dit kan wel eens een keer voorkomen maar is nooit prettig. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er een SET-ticket geopend is. Maar nu zie ik ook dat KPN NetwerkNL morgen de wijkcentrale gaat controleren. Hopelijk is het morgen al voor je opgelost!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.