Skip to main content
Beantwoord

Upgraden en downgraden

• 17 september 2024
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

dRichardK

Ik ben sinds mei abonnee. dus 4 maanden. Ik heb 8 maanden korting op een 2gb abonnement. Als ik nu upgrade naar 8 gb wat beschikbaar zou zijn op mijn adres. En het voldoet toch niet helemaal. Kan ik dan terug naar 2gb met behoud van de korting over de resterende maanden ?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @dRichardK 

Je kan wel downgraden zonder verlies van de korting maar als je een upgrade doet naar 8 Gbps dan verlies je de korting.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21690 reacties
  • Antwoord
  • 17 september 2024

Hallo @dRichardK 

Je kan wel downgraden zonder verlies van de korting maar als je een upgrade doet naar 8 Gbps dan verlies je de korting.

dRichardK
  • Auteur
  • 347 reacties
  • 17 september 2024
Waqqas schreef:

Hallo @dRichardK 

Ja ik ben er van op de hoogte dat ik mijn korting verlies als ik naar 8 GB overstap.

Maar wat als je dan weer terug wil naar 2 GB hervat deze korting dan weer?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21690 reacties
  • 17 september 2024

@dRichardK 

Volgens mij niet, het upgraden en downgraden zonder verlies van korting is er alleen maar t/m 2 Gbps 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9318 reacties
  • 17 september 2024

Nee, de upgrade naar 8gbit is ook wel een ingrijpende. Bijvoorbeeld, er komt een “ grotere”  router bij kijken, de Z75 met 10Gbit interface.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen