Skip to main content
Beantwoord

monteurafspraak geannuleerd


Ik heb in de 30 jaar dat ik internet gebruik nog nooit een monteur nodig gehad, dus de monteurafspraak van Guidion heb ik geannuleerd in de veronderstelling een DIY pakket te krijgen. Hier lees ik echter dat een monteur verplicht is? Ten eerste, waarom kan je die afspraak annuleren als het verplicht is? Ten tweede, kan Odido alsnog de afspraak laten inplannen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @DutchSheep 

Een glasvezel installatie moet altijd door een monteur gedaan worden. Deze sluit alles aan, registreert de mediaconverter indien nodig en doet de administratieve afhandeling zodat je contract in kan gaan en je gebruik kunt maken van klantvoordeel.

Je kan de afspraak annuleren/wijzigen indien je bent verhinderd, een moderator kan je hopelijk helpen met het aanmaken van een nieuwe opdracht. Staat je klantnummer in je community profiel?

Bekijk origineel

10 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 7 september 2024

Het is me ook niet duidelijk bij wie ik moet zijn, want Guidion en Odido wijzen naar elkaar..

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22701 reacties
  • Antwoord
  • 7 september 2024

Hallo @DutchSheep 

Een glasvezel installatie moet altijd door een monteur gedaan worden. Deze sluit alles aan, registreert de mediaconverter indien nodig en doet de administratieve afhandeling zodat je contract in kan gaan en je gebruik kunt maken van klantvoordeel.

Je kan de afspraak annuleren/wijzigen indien je bent verhinderd, een moderator kan je hopelijk helpen met het aanmaken van een nieuwe opdracht. Staat je klantnummer in je community profiel?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 7 september 2024
Waqqas schreef:

Hallo @DutchSheep 

Een glasvezel installatie moet altijd door een monteur gedaan worden. Deze sluit alles aan, registreert de mediaconverter indien nodig en doet de administratieve afhandeling zodat je contract in kan gaan en je gebruik kunt maken van klantvoordeel.

Je kan de afspraak annuleren/wijzigen indien je bent verhinderd, een moderator kan je hopelijk helpen met het aanmaken van een nieuwe opdracht. Staat je klantnummer in je community profiel?

Bedankt voor je uitleg. Ik heb even moeten zoeken naar dat nummer, maar die heb ik nu toegevoegd aan mijn profiel. Nu hopen dat de moderators actief zijn op dit forum ;-)


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2447 reacties
  • 8 september 2024

Hoi @DutchSheep, ik wil het graag direct voor je uitzoeken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn OdidoAlvast bedankt! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 8 september 2024

Hoi @Ishana van Odido , bedankt! Ik heb het juiste nummer nu toegevoegd. Het e-mailadres van hier is inderdaad anders dan van de aanvraag, maar zijn beide wel van mij. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15554 reacties
  • 9 september 2024

Hey @DutchSheep, ik heb Guidion opnieuw voor je aangestuurd. Als het goed is ontvang je zo een bericht om een afspraak in te plannen! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 9 september 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @DutchSheep, ik heb Guidion opnieuw voor je aangestuurd. Als het goed is ontvang je zo een bericht om een afspraak in te plannen! 

Ja heb ik ontvangen, de afspraak is ingepland. Bedankt!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15554 reacties
  • 9 september 2024

Fijn om te horen @DutchSheep


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 november 2024

Ik had vandaag een afspraak met een monteur van Guidion, ik kreeg echter rond 10 uur een sms dat ze niet komen en dat ze contact met mij gaan opnemen. Tot nu toe nog geen reactie ontvangen. Ik hoop echt dat ik niet dezelfde ellende mee ga maken wat ik hier allemaal op het forum lees. Wanneer bellen ze, wanneer heb ik een afspraak dat ze wel komen en wanneer doet mijn internet het?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15554 reacties
  • 28 november 2024

Hi ​@Dias, welkom op onze Community!

Guidion stuurt dezelfde dag meestal nog een SMS om een nieuwe afspraak in te plannen. Ik zie dat dit inderdaad gedaan is en dat ze vandaag langskomen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen