Skip to main content
Beantwoord

Na verhuisdatum nog geen internet op nieuwe adres - Oude adres al afgesloten


Akiranon

Goedemorgen,

 

Op 5 juni heb ik een verhuizing doorgegeven via Mijn Odido. Ik werd kort hierna gebeld om het te bevestigen. In dit gesprek zijn wij overeengekomen dat het abonnement een beetje aangepast zou worden (geen TV meer, 1 extra wifi punt). So far so good!

 

Zelf heb ik 24 juni als verhuisdatum doorgegeven: vandaag dus. Nu heb ik alleen sinds vandaag geen internet op het nieuwe adres, én geen internet meer op het oude adres. Ik heb ook nog geen mogelijkheid gehad om een afspraak in te kunnen plannen met Guidion voor de installatie op het nieuwe adres. Ik verhuis namelijk van Reggefiber gebied naar Delta gebied. Ons nieuwe adres heeft ook een heel ander type glasvezelaansluiting (Attema FTU).

 

Het enige wat ik mij kan bedenken wat het proces heeft verstoord is het niet kunnen ontvangen van het wifi punt. Afgelopen zaterdagochtend is al vroeg geprobeerd deze te bezorgen op ons nieuwe adres, echter was er toen helaas niemand thuis (10 minuten na de bezorgpoging wel 😅). Het wifi punt ligt nu bij een pakketpunt. Deze kan ik pas morgen op zijn vroegst ophalen.

 

Is er een mogelijkheid om een tijdelijke internetverbinding op te zetten, zodat wij in ieder geval weer een vorm van vast internet kunnen hebben op het nieuwe adres? Of kunnen jullie het proces al verder in gang zetten zodat Guidion een afspraak met ons kan maken? Mijn dank is groot!

Beste antwoord door Akiranon

Waqqas schreef:

@Akiranon

Waarschijnlijk is het glasvezel nog niet gereed voor gebruik volgens Odido aangezien hij nog op in behandeling staat of de order loopt ergens vast.

 

Nog even een update van mijn kant: Ben aangesloten op het nieuwe adres en ben online. Dank voor jullie hulp!

Bekijk origineel

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21848 reacties
  • 24 juni 2024

Hallo @Akiranon 

Normaal moet je een email hebben ontvangen om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie..

In het pakket moet ook een nieuwe ONT zitten die je nodig hebt 


Akiranon
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 36 reacties
  • 24 juni 2024

Beste Waqqas,

 

Het lijkt erop dat er alleen een wifipunt verzonden is:

E-mail om een afspraak in te plannen met Guidion heb ik helaas (nog) niet gehad. Zie ook deze melding:

Misschien dat het ONT inderdaad bij het pakket in zit. Kan het alleen pas morgen ophalen vanwege de kromme openingstijden van het pakketpunt (08:00 t/m 17:00).


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21848 reacties
  • 24 juni 2024

@Akiranon 

Waarschijnlijk is het glasvezel nog niet gereed voor gebruik volgens Odido aangezien hij nog op in behandeling staat of de order loopt ergens vast.


Akiranon
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 36 reacties
  • 25 juni 2024

Inmiddels het pakketje opgehaald en hier zit inderdaad ook een Nokia ONT in.


Helaas zitten wij sinds gisteren zonder werkende internetverbinding op beide adressen. Hoop dat de afspraak met Guidion snel kan worden gemaakt of dat er iets van een alternatieve verbinding kan worden opgezet. Houd hier toch wel een beetje een vervelend gevoel aan over. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9379 reacties
  • 25 juni 2024

Als je een Ben of Odido simkaart hebt, dan kan de klantenservice of een moderator je een voucher geven voor werkelijk unlimited mobiel internet.  Je kan dan op je telefoon een wifi hotspot aanmaken.


Akiranon
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 36 reacties
  • 26 juni 2024

Dankjewel voor je antwoord Eric. Zou een goede optie zijn. Heb inderdaad een Ben abonnement.

Heb ondertussen ook een afspraak kunnen maken met Guidion. Ze komen vrijdag de ONT installeren. 😄


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8096 reacties
  • 26 juni 2024

@Akiranon  Je mag mij een privébericht sturen.ik stuur je dan een gratis voucher
klik op mijn naam en kies bericht


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8096 reacties
  • 26 juni 2024

@Akiranon  Succes!

Met vriendelijke groet, 
@Cristien  in samenwerking met @eric  en @Waqqas  

Net als jij Klanten van Odido. 😂🌞


Akiranon
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 36 reacties
  • Antwoord
  • 1 juli 2024
Waqqas schreef:

@Akiranon

Waarschijnlijk is het glasvezel nog niet gereed voor gebruik volgens Odido aangezien hij nog op in behandeling staat of de order loopt ergens vast.

 

Nog even een update van mijn kant: Ben aangesloten op het nieuwe adres en ben online. Dank voor jullie hulp!


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8096 reacties
  • 1 juli 2024
Akiranon schreef:

Nog even een update van mijn kant: Ben aangesloten op het nieuwe adres en ben online. Dank voor jullie hulp!

Kijk @Akiranon Jij maakt Odido vast blij met dit bericht! 
Ik ben ook blij voor je. 🌞😂👍

Heb je nog vragen of kan je een klant helpen met antwoorden ‘je bent hier altijd welkom’

Met vriendelijke groet.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Super fijn om te lezen @Akiranon, dank voor het delen van jouw herstelmelding en heel veel plezier toegewenst met de verbinding! Ik voeg me 100% bij Cristien: als je ooit nog met vragen of suggesties zit, ben je meer dan welkom op de Community! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen