Skip to main content

Sinds Maart 2023 Odido installatie pakket, maar wanneer word ik nou eens aangesloten.


De doos van T-Mobile begint ondertussen aardig te verkleuren, ik hoor dat andere mensen aangesloten worden, maar bij mij is dat schijnbaar nog steeds niet mogelijk.

Vorig jaar speciaal voor thuis gebleven zodat de monteur aan de slag kon, maar toen geen afmelding of niks gehad. Diverse voorbereidingen gedaan om gelijk gebruik er van kunnen maken, maar die bekabeling ligt er al meer dan een jaar ongebruikt bij.

Begin dit jaar weer een doosje binnen gehad met de opmerking dat ik aangesloten zal gaan worden, maar wacht nog steeds, als mijn onderburen niet mee willen werken, dan maar buitenom lijkt mij.

Ik ga het nou maar eens hier proberen of ik een stap verder kom.

 

Uitgelichte reactie

7 juni 2024

Hi @KamiKaaze, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic bent gestart. Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit klantnummer. Kan je het klantnummer nakijken? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kijk ik graag met je mee!

 

9 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15106 reacties
  • 7 juni 2024

Hi @KamiKaaze, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic bent gestart. Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit klantnummer. Kan je het klantnummer nakijken? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kijk ik graag met je mee!

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 juni 2024

Ik had een DM gestuurd, met mijn klantnummer, maar nog weinig respons.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8192 reacties
  • 12 juni 2024
KamiKaaze schreef:

Ik had een DM gestuurd, met mijn klantnummer, maar nog weinig respons.

 Aan wie heb je dat gestuurd?  Ze lezen het alleen als ze er om vragen. Zet je klantnummer in je community account! Zie mijn handtekening. 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 juni 2024

Hi, die staat er in dus zou te zien moeten zijn.


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 877 reacties
  • 12 juni 2024
KamiKaaze schreef:

Hi, die staat er in dus zou te zien moeten zijn.

Nu staat er een klantnumer van voor mobiele abbonementen. Kan je deze aanpassen naar degene beschreven door @Tommie van Odido of je tv klantnummer als je dat hebt. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 juni 2024

Nee, dat zal wel kloppen dan, aangezien er nog niks in gang is gezet, misschien dat er administratief wat fout gaat?

Ik heb als enige nog een mobiel abonnement er in staan.

Verder kom ik helaas niet, dus kan die ook niet toevoegen dat ik er op zit te wachten.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15106 reacties
  • 13 juni 2024

Hi @KamiKaaze, ik heb je klantnummer gevonden en in je profiel gezet. Ik heb het doorgezet naar onze glasvezelafdeling, zij zullen het gaan onderzoeken en je opbellen om je meer informatie te geven over de situatie! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 13 juni 2024

Hi, bedankt nummer kwam hier niet te voor schijn. Ik wacht nog wel even af dan.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 september 2024

Ondertussen van KPN ook brief gehad dat er voorbereidingen aan de gang zijn, zal nog wel even duren, ga mij afvragen wie er eerder binnen is met de fiber binnen mijn huis. ODF of KPN.

Vanaf ODF is het alweer enige tijd stil, het schijnt lastig te zijn om met de onderburen wat te regelen, dadelijk eens kijken of dat met KPN ook zo is.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen