Ik zie in vorige topics dat het probleem zich meestal voordoet door fouten in de klantnaam van beide abonnementen. Ik heb het bij mij even nagekeken en zag dat er ook een verschil was in de klantbenaming van beide abonnementen. Hoe kan ik de klantnaam van mijn TV/Internet wijzigen, zodat die overeenstemt met mijn mobiel abonnement?
Beantwoord
Kan TV en internet account niet koppelen met mijn mobiel abonnement
Beste antwoord door Freddylef
Marciano van Odido schreef:
Goedemorgen Freddy, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb de kopie ontvangen en ik heb haar voorletters en tussenvoegsel gecorrigeerd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om het abonnement aan het Mijn Odido-account (met e-mailadres m***n@gmail.com) te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?😄
Goede middag Marciano,
Koppelen goed gelukt; eveneens dank voor de snelle actie.
mvg
Freddy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.