Ik heb sinds augustus 2022 een glasvezelabonnement. Toen de Guidion-monteur het eerder gestuurde modem probeerde aan te sluiten bleek het niet te werken (geen teken van leven). Volgens de monteur was modem of adapter stuk. Monteur heeft het doorgegeven, en een week later ontving ik een nieuw modem. Aangezien alles al geïnstalleerd was, hoefde ik alleen het modem aan te sluiten en heb ik de vervolgafspraak met Guidion afgezegd.
In het 2e modem-pakket stond in de brief dat ik nog retour-gegevens zou krijgen om het niet-werkende modem terug te kunnen sturen, maar deze heb ik nooit gehad.
Mijn vraag: moet ik deze nog terugsturen en zo ja, hoe kan ik deze terugsturen?
Het betreft een Zyxel T-54, met defect aan adapter of modem - na inpluggen gebeurt er niks.
Beste antwoord door sorcerer23
Mod edit:
Cal van Odido schreef:
Hoi @sorcerer23, slim dat je dit navraagt, ik helder graag gelijk het mysterie van het ontbrekende retourlabel op! De monteur van Guidion heeft inderdaad een nieuw modem voor je besteld, alleen heeft de monteur het modem nooit aan je abonnement gekoppeld waardoor er geen retourcode naar je verzonden is. Omdat het te lang geleden is dat het modem bestelt is kan ik ook geen retourlabel voor je oproepen. Geen zorgen, als je het modem bij elk willekeurig DHL servicepunt inlevert helpen zij je graag om het pakket kosteloos naar ons retour te sturen. Zo kan je het pakket alsnog snel en gratis naar ons toe sturen.
Ik wil je alvast hartelijk bedanken voor het retourneren en ik wens je nog hele fijne feestdagen toe! 😃
Hoi Cal, dank je voor het oplossen van het ‘mysterie’!
Ben alvast begonnen met de voorjaarsschoonmaak en toen zag ik de doos met modem weer… Ik ga langs het DHL-servicepunt.
Hoi @sorcerer23, slim dat je dit navraagt, ik helder graag gelijk het mysterie van het ontbrekende retourlabel op! De monteur van Guidion heeft inderdaad een nieuw modem voor je besteld, alleen heeft de monteur het modem nooit aan je abonnement gekoppeld waardoor er geen retourcode naar je verzonden is. Omdat het te lang geleden is dat het modem bestelt is kan ik ook geen retourlabel voor je oproepen. Geen zorgen, als je het modem bij elk willekeurig DHL servicepunt inlevert helpen zij je graag om het pakket kosteloos naar ons retour te sturen. Zo kan je het pakket alsnog snel en gratis naar ons toe sturen.
Ik wil je alvast hartelijk bedanken voor het retourneren en ik wens je nog hele fijne feestdagen toe! 😃
Hoi @sorcerer23, slim dat je dit navraagt, ik helder graag gelijk het mysterie van het ontbrekende retourlabel op! De monteur van Guidion heeft inderdaad een nieuw modem voor je besteld, alleen heeft de monteur het modem nooit aan je abonnement gekoppeld waardoor er geen retourcode naar je verzonden is. Omdat het te lang geleden is dat het modem bestelt is kan ik ook geen retourlabel voor je oproepen. Geen zorgen, als je het modem bij elk willekeurig DHL servicepunt inlevert helpen zij je graag om het pakket kosteloos naar ons retour te sturen. Zo kan je het pakket alsnog snel en gratis naar ons toe sturen.
Ik wil je alvast hartelijk bedanken voor het retourneren en ik wens je nog hele fijne feestdagen toe! 😃
Hoi Cal, dank je voor het oplossen van het ‘mysterie’!
Ben alvast begonnen met de voorjaarsschoonmaak en toen zag ik de doos met modem weer… Ik ga langs het DHL-servicepunt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.