Skip to main content
Beantwoord

Schakelaar omzetten in wijkcentrale

  • 14 december 2023
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Dit wordt belachelijk. Het is meer dan een maand later en nog steeds geen glasvezel internet. De Odido helpdesk medewerkers proberen te helpen, maar hebben geen succes. Ik bel ze en vertel dat de schakelaar in de straat aangezet moet worden, maar er gebeurt niets. De verbinding naar het huis werkt en het is geïnstalleerd, alleen deze schakelaar moet worden ingeschakeld. De helpdesk blijft schermen met de het feit dat de netwerkbeheerder dit moet oplossen, maar wie is dat in mijn geval? En waarom is het zo moeilijk om even de wijk in te rijden om die schakelaar om te zetten? Ondertussen blijf ik naar een rood lampje staren op mijn ZYXEL modem. Er zijn inmiddels al meerdere werkorders aangemaakt. Ik verwacht echt meer hulp van de kant van odido, niet alleen een afwachtend spel. Ik begrijp dat dit een nieuwe installatie is, maar je kunt het niet normaal vinden om zo lang op een hele simpele oplossing te wachten. 

Waarom staat er eigenlijk geen signaal op de glasvezel kabel voordat de installatie plaats vind. Dit zou een hoop frustratie voorkomen. De aanleg ging soepel, de aansluiting tussen wijkkast en mijn huis is door de monteur getest en alles was oke. Nu blijkt dat er geen signaal op de kabel staat? Hoe dan? Heeft iemand hem uitgezet? Graag actie.

Beste antwoord door Anonymous

Odido, ik weet niet of dit de druppel was, maar we hebben connectie met het internet!! :-)
Ik ga aan de slag om alles om te bouwen. Bovenstaande klacht is verholpen. 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 14 december 2023

Odido, ik weet niet of dit de druppel was, maar we hebben connectie met het internet!! :-)
Ik ga aan de slag om alles om te bouwen. Bovenstaande klacht is verholpen. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 14 december 2023

Hey @Steffen van der Pol, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik ben blij om te horen dat je inmiddels online bent. Ik wens je nog een prettige middag. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen