Skip to main content
Beantwoord

nog steeds geen internet aansluiting


Goedemiddag,

 

Er is nog steeds geen glasvezel aangesloten bij mijn woning. Nu heb ik vorige week een unlimited voucher gekregen maar die is vandaag verlopen. Kunnen jullie een nieuwe toesturen? 

 

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Zeker Kevin! Ik stuur je een privébericht. Mocht je hierna mogelijk nog een nieuwe voucher nodig hebben, vraag dit dan alsjeblieft niet in ons privégesprek. Ik ben volgende week namelijk op vakantie!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3396 reacties
  • Antwoord
  • 26 mei 2023

Zeker Kevin! Ik stuur je een privébericht. Mocht je hierna mogelijk nog een nieuwe voucher nodig hebben, vraag dit dan alsjeblieft niet in ons privégesprek. Ik ben volgende week namelijk op vakantie!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen