Installatie datum stond voor vandaag tussen 10 en 12 uur. Geen monteur gezien dus om 12:15 gebeld voor een update met guidion… monteur ziek we komen niet sorry… Pardon? we hebben u een sms gestuurd (niet gezien om eerlijk te zijn)
Maar wat mij mateloos irriteert geen monteur en de klant kan stikken… echt is dit klantgericht handelen tegenwoordig?
Ik heb ook 20 jaar in telecom gewerkt en dik 10 jaar daar van voor internetbedrijven, kwamen er monteurs te vervallen werd het werk verdeeld over anderen en of de onderaannemer ingeschakeld maar afspraken afzeggen…. never!
Ondertussen heb ik nog geen T-Mobile thuis en moet maar afwachten wanneer ik word aangesloten.
En ik ben vrije uren kwijt die ik ergens anders voor had kunnen gebruiken.
En het vooruitzicht is niet goed als ik de reviews van guidion mag geloven.
Echt een goede start T-Mobile echt klantgericht handelen.
Beantwoord
Hoe wil je je klanten irriteren. (glasvezel)
Beste antwoord door eric
Het is goed om het hier te melden. De moderators geven het signaal mee naar de projectmanagers die in contact staan met Guidion. Maar T-Mobile medewerkers kunnen niet de agenda's van Guidion inzien, dus de afspraak met hen maken blijft het beste pad om ze snel mogelijk online te zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.