Sinds begin juni 2022 ligt er eindelijk glasvezel in de straat, naar mijn flat (R'dam_Lombardijen Flat 't Lichtpunt ruim 200 woningen).
Makkelijk klusje zou je zeggen, om snel 200 aansluitingen te realiseren!
Via de vele reclamefolders toen ook maar meteen klant geworden, 1000/1000/TV abonnement genomen, in de veronderstelling dat een en ander spoedig zal gebeuren.
Echter het Is nu bijna oktober 2022.
In al die vier maanden is er letterlijk helemaal niks meer gebeurd!
Ook totaal geen verdere informatie meer ontvangen van T-Mobile.
De status op de website is sinds begin juni ook ongewijzigd gebleven!
Dus wanneer wordt er nu eindelijk eens wat gedaan? Want dit is toch te gek voor woorden.
De reclamecampange draaide op volle toeren, toen klant geworden, en vervolgens hoor je maanden niks meer.
Jullie moeten die (onder)aannemers eens achter hun broek zitten, want in dit werktempo is de glasvezel al weer achterhaald voordat hij aangesloten kan worden....
Een waardeloos beleid van T-Mobile.