Skip to main content
Beantwoord

Geen internet na installatie

  • 5 september 2022
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Vrijdag 2 sept is de Guidion monteur langsgeweest om T-Mobile glasvezel te installeren. De monteur kwam er uiteindelijk niet uit en het ligt sindsdien bij KPN (bekend bij T-Mobile klantenservice). Nu heb ik al sinds vrijdag geen internet meer. 
Kan ik een voucher krijgen als ik zo een T-mobile prepaid card haal bij de T-shop?

 

Beste antwoord door Lisa

Hi @Filip626343, welkom hier op de T-Mobile voor thuis Community! Hartstikke goed dat je meteen aan de bel trekt. Ik had gehoopt dat de start van jouw abonnement geheel vlekkeloos was verlopen. Gelukkig kan ik je via deze weg verder helpen. Ik heb je zojuist dan ook een privébericht gestuurd met daarin een Unlimited Data voucher. Zo kun je een hotspot maken met de aangeschafte sim-kaart om zo toch onbeperkt te kunnen internetten. Mocht je nog één extra code nodig hebben, laat het dan gerust weten en dan ga ik dat voor je regelen. 

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk van een goedwerkende verbinding kunt genieten. Excuses voor het ongemak! ❤

 

Bekijk origineel

3 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8089 reacties
  • 5 september 2022

Beste @Filip626343  De moderators moeten je hiermee verder helpen. Zet vast je klantnummer in het privé gedeelte van je forum-account dan kunnen ze sneller nakijken wie je bent en wat er mis is gegaan.

Groetjes


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • Antwoord
  • 6 september 2022

Hi @Filip626343, welkom hier op de T-Mobile voor thuis Community! Hartstikke goed dat je meteen aan de bel trekt. Ik had gehoopt dat de start van jouw abonnement geheel vlekkeloos was verlopen. Gelukkig kan ik je via deze weg verder helpen. Ik heb je zojuist dan ook een privébericht gestuurd met daarin een Unlimited Data voucher. Zo kun je een hotspot maken met de aangeschafte sim-kaart om zo toch onbeperkt te kunnen internetten. Mocht je nog één extra code nodig hebben, laat het dan gerust weten en dan ga ik dat voor je regelen. 

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk van een goedwerkende verbinding kunt genieten. Excuses voor het ongemak! ❤

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 september 2022

Dank! Dan ga ik vanmiddag een sim halen als ik niet gebeld wordt.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen