Net afgestapt van andere leverancier (KPN) naar T-Mobile...
Op donderdag 19 mei internet is gestopt, geen verbinding (rode licht bij wereldbol brandt op router).
T-Mobile gebeld, samen geprobeerd het probleem op te lossen, maar het blijkt iets technisch dat niet op afstand gerepareerd kan worden, dus afgesproken dat een monteur van Guidion komt, ik zou een email krijgen wanneer. Geen email gekregen.
Vrijdag- nog geen email, T-Mobile gebeld, 'het is druk bij ons" en "een monteur zal je bellen". Niks gebeurd.
Zaterdag- een bericht van Guidion gekregen om afspraak te maken- link werkt niet. Nog een gesprek naar T-Mobile, ik krijg het nummer van Guidion om zelf de afspraak te maken, maar ik moet tot maandag wachten omdat ze werken niet in het weekend (en kan je voorstellen de zure gevoel dat ik de monteur van KPN zie werken bij mijn buren tijdens het gesprek met jullie op zondag..)
Maandag, vandaag! weer een bericht gekregen, nog steeds werkt de link werkt, Guidion neem niet op.
Wij hebben beiden een eigen bedrijf en werken vanuit huis, en sinds donderdag hebben we geen internet! Er is al 1 workshop in het water gevallen en iedere call is stressvol omdat deze calls onze internetbundel leegtrekken in een rap tempo leegmaken en uitvallen echt onprofessioneel is en we ons niet kunnen permitteren. T-Mobile- ik verwacht veel meer van jullie klantservice. Wat nu?
minderwaarding Klantservice
Beste antwoord door eric
Beste
Voor consumentenlijnen is er gelukkig ook een soort van oplossing, je kunt van een moderator een voucher vragen die 7 dagen (echt) unlimited data geeft via een T-Mobile of Tele2 simkaart in een mobiel toestel. Met dat toestel kun je dan een wifi hotspot maken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.