Hallo! Ik heb een afspraak met guidion ingeplant maar mijn adres klopt niet. Hoe kan ik de adres aanpassen? De Huisnr is niet 76 maar 76-13. Dank u!
Marlene
Hallo! Ik heb een afspraak met guidion ingeplant maar mijn adres klopt niet. Hoe kan ik de adres aanpassen? De Huisnr is niet 76 maar 76-13. Dank u!
Marlene
Beste antwoord door Boris
Hoi
Dank voor je bericht en goed dat je bij ons aan de bel trekt! Ik heb direct je bestelling bekeken en zie dat de bestelling voor de installatie is gedaan op nummer 76. Dat wil zeggen dat er vanaf onze kant is gezien dat er op dat adres een aansluiting is gezien en je hier kan worden aangesloten. Deze bestelling is inmiddels al zo ver gevorderd, dat een adreswijziging op deze bestelling niet mogelijk is. Om jouw aansluiting goed te krijgen, zou er dan een nieuwe bestellingen moeten worden gedaan nadat deze is opgezet. Nu is het belangrijk om te checken wat er mogelijk is, want als ik het juiste adres door de check haal, zie ik geen mogelijkheden tot aansluiting.
Kan je ons wellicht meenemen in de woonsituatie? Betreft het hier een pand waarbij er een onderverdeling is? Dan dient de woonorganisatie/verhuurder ervoor te zorgen dat er een aansluit mogelijkheid is op jouw adres. Mocht het anders in elkaar steken, dan hoor ik het graag van je en kunnen wij ervoor zorgen dat de aansluiting netjes bij je binnenkomt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.