Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel aansluiten in portiek

  • 9 december 2021
  • 5 reacties
  • 148 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste,

 

Glasvezel sprieten steken hier (Den Haag / Loosduinen) al ruim één jaar uit de grond. Heb al veel langer een een t-mobile abonnement, maar nog steeds dramatisch snelheid via de DSL…

Ik woon in een portiek, de kabels moeten waarschijnlijk via de zijkant van de gevel naar boven worden gebracht. Destijds op straat een monteur aangesproken hoe het nou precies zit om het te laten aanleggen. Deze meneer is bij mij binnen geweest, maar heeft daarna nooit meer contact opgenomen. T-mobile zelf heeft ook nooit contact opgenomen. Hoe nu verder? Met wie moet ik contact opnemen, want de communicatie na het aanleggen is er nooit geweest. Ik zie Guidion en VolkerWessels voorbij komen. Maar voordat ik iedereen ga bellen zou ik graag een duwtje in de goede richting van jullie willen hebben. 

 

Beste antwoord door BFE

Jammer dat dit als antwoord is genoteerd, terwijl dit het niet is.

Na anderhalf uur bellen wil ik toch even vertellen wat uiteindelijk wel het antwoord is (voor de rest van Den Haag die ook tegen dit probleem aanloopt) Heel kort, mijn project (Loosduinen?) valt onder VolkerWessels Telecom (Neem dus geen contact op met KPN Network). Telefoonnummer van VolkerWessels Telecom speciaal voor Tmobile is 088 186 04 44. Zij gaan via een onder aannemer contact opnemen. Daar moet ik nu nog op wachten ivm vakantie. 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21668 reacties
  • 9 december 2021

Hallo @BFE 

Geeft de postcodecheck aan dat er glasvezel beschikbaar is?

Sluit een nieuwe abonnement af zonder overstapservice en maak in de tussentijd gebruik van DSL internet.

Zodra je een abonnement hebt afgesloten en een moderator reageert hier dan kan je verwachten dat zij alles voor je regelen inclusief de montage van het FTU binnen huis.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 4 januari 2022

Jammer dat dit als antwoord is genoteerd, terwijl dit het niet is.

Na anderhalf uur bellen wil ik toch even vertellen wat uiteindelijk wel het antwoord is (voor de rest van Den Haag die ook tegen dit probleem aanloopt) Heel kort, mijn project (Loosduinen?) valt onder VolkerWessels Telecom (Neem dus geen contact op met KPN Network). Telefoonnummer van VolkerWessels Telecom speciaal voor Tmobile is 088 186 04 44. Zij gaan via een onder aannemer contact opnemen. Daar moet ik nu nog op wachten ivm vakantie. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 5 januari 2022

Goedemorgen @BFE, klasse dat je alsnog het juiste antwoord hier plaatst, dankjewel! Ik denk dat dit topic ertussen geglipt is tijdens het archiveren van topics bij de laatste Community-revision. Wanneer jij op installatie vanuit de aannemer wacht (VWT), kun je inderdaad zelf contact opnemen met hen om de planning te bespreken en eventueel een installatiedatum voor de huisaansluiting afstemmen. 

Heb je een indicatie gehad met betrekking tot het wachten?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 januari 2022

Na 10 Januari zou er contact met mij worden opgenomen.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 5 januari 2022

Bedankt voor het doorgeven van de verwachte tijdsindicatie! We houden een paar ogen op dit topic, mocht je ons meer nieuws brengen! 😊


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen